سندباکس و چین گیمز برای گیمینگ متاورس شریک می‌شوند

سندباکس به NFTهای درون بازی که توسط چین گیمز (Chain Games) توسعه یافته‌اند، اجازه می‌دهد تا در متاورس (The Sandbox) ادغام شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چین‌گیمز قصد دارد یک تجربه بازی همه جانبه را در سرزمینی که متاورس سندباکس به دست آورده است، ایجاد کند. کاربران می‌توانند عناوین پشتیبانی شده از بازی‌های زنجیره‌ای را در داخل سندباکس درحالی‌که از توکن چین (CHAIN) استفاده می‌کنند، بازی کنند.

سندباکس و چین گیمز برای گیمینگ متاورس شریک می‌شوند

سندباکس یک دنیای مجازی است که در آن بازیکنان می‌توانند تجربه خود را در بلاک‌چین اتریوم بسازند، مالک شوند و کسب درآمد کنند. سندباکس بیشتر به خاطر اضافات موبایلی‌اش که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و در دسترس عموم قرار گرفت، شناخته شد.

چین‌گیمز، یک پلتفرم بازی بلاک‌چین است که هدف آن ارائه ترکیبی از مسابقات هوشمند و گیم‌پلی فوق‌العاده به بازیکن است. مسابقات هوشمند یک سیستم مسابقه است که در آن بازیکنان می‌توانند با انجام بازی‌های مهارتی برای برنده شدن توکن‌ها به رقابت بپردازند.

با انتشار این اطلاعیه در سراسر نهادهای رسانه‌ای، مدیرعامل و بنیان‌گذار چین‌گیمز، «آدام بارلام» (Adam Barlam) گفت که تیم آن‌ها از دیدن یک مشارکت استراتژیک با سندباکس در حالی که برای ارتقای تجربه کاربر در پلتفرم‌ها و اکوسیستم‌ها تلاش می‌کنند، هیجان‌زده است.

کد خبر 556535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.