اجرای پروژه روشنایی بلوار سردار سلیمانی ورزنه

شهردار شهر ورزنه گفت: بتن‌ریزی و استقرار تیرهای برق و چراغ روشنایی پروژه روشنایی بلوار سردار سلیمانی، توسط شهرداری انجام شد و سایر مراحل طرح را اداره برق شهرستان ورزنه انجام داد.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پروژه روشنایی بلوار سردار سلیمانی، اظهار کرد: این طرح با همکاری اداره برق شهرستان ورزنه و با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه نورپردازی و زیباسازی معابر سطح شهر از اولویت‌های شهرداری است، افزود: در این طرح بتن‌ریزی و استقرار تیرهای برق و چراغ روشنایی توسط شهرداری انجام شد و سایر مراحل طرح را اداره برق شهرستان ورزنه انجام داد.

شهردار شهر ورزنه به اهمیت اجرای این پروژه اشاره و خاطرنشان کرد: علی‌رغم ساخت مسکن مهر این مسیر بیش از پنج سال از روشنایی کافی برخوردار نبود که با اجرای این پروژه روشنایی این مشکل حل شد.

اخگر اضافه کرد: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات شهروندان، ساخت بیمارستان ورزنه در انتهای این بلوار است که در حال آماده‌سازی و احداث آن هستیم؛ ساخت این بیمارستان اهمیت اجرای پروژه روشنایی بلوار سردار سلیمانی را دوچندان می‌کند.

کد خبر 556513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.