تصویب بودجه پیشنهادی شهرداری طاقانک

شهردار شهر طاقانک گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری به شورای اسلامی شهر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که در نهایت تصویب شد.

داوود امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری به شورای اسلامی شهر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود، اظهار کرد: بودجه شهرداری در شش حوزه کالبدی و شهرسازی، محیط‌زیست و خدمات شهری، ایمنی و مدیریت بحران، حمل‌ونقل و ترافیک، خدمات مدیریت و حوزه اجتماعی و فرهنگی تدوین شده است.

وی با بیان اینکه هر چقدر بودجه عمرانی بیشتر باشد عملکرد شهرداری نیز بهتر است، افزود: به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی شهر طاقانک از جمله جایگاه عرضه سوخت این شهر، ۵۲ درصد بودجه عمرانی و ۴۸ درصد بودجه جاری در نظر گرفته شده که بر اساس نیاز و اولویت‌های شهر است.

شهردار شهر طاقانک با تاکید بر اینکه بودجه عمرانی طبق قانون نباید کمتر از ۴۰ درصد باشد. تصریح کرد: بودجه سال جاری پنج میلیارد تومان است که صددرصد محقق شد و بودجه پیشنهادی سال آینده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نسبت به سال جاری افزایش داشته است.

امیری گفت: بودجه پیشنهادی سال آینده طبق برآورد و بر اساس درآمدها و هزینه‌ها تنظیم شد و در شورای اسلامی شهر به تصویب رسید و امکان اصلاح بودجه برای اجرای پروژه‌های فوری در سال آینده وجود دارد.

کد خبر 556419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.