ارتقای سرانه ورزشی شهر جدید هشتگرد

شهردار شهر جدید هشتگرد گفت: ارتقای سرانه‌های مورد نیاز شهروندان از جمله سرانه ورزشی اهمیت زیادی دارد و در این راستا یکی از سالن‌های ورزشی شهر هشتگرد به یاد شهید سلطانپور به بهره‌برداری رسید.

محسن آسوبار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت ارتقای سرانه‌های مورد نیاز شهروندان، اظهار کرد: توسعه سرانه‌های فضای سبز، اماکن و سالن‌های ورزشی اهمیت زیادی دارد و بدین منظور یک سالن ورزشی به نام شهید سلطانپور برای استفاده اهالی شهر جدید هشتگرد افتتاح شد.

وی افزود: مساحت زمین این ورزشگاه سه هزار و ۵۱۰ مترمربع، شامل هزار و ۱۵۲ مترمربع سالن ورزشی و ۱۱۰ مترمربع ساختمان اداری و تاسیساتی است.

شهردار شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه عملیات ساخت این پروژه سال ۹۵ آغاز شد و روند اجرایی آن تا امسال ادامه داشت، خاطرنشان کرد: فاز نخست اجرای این پروژه سال ۹۵ با اجرای عملیات فونداسیون و اسکلت شروع و سال ۹۸ قسمتی از دیوار پیرامونی و سقف ورزشگاه عملیاتی شد.

آسوبار ادامه داد: این سالن بهمن‌ماه سال جاری ظرف مدت ۴۵ روز و با انجام کار جهادی تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه ۴۵ میلیارد ریال برای اجرای پروژه هزینه شده است، تصریح کرد: این سالن ورزشی شامل دو رختکن، چهار حمام، دو سرویس بهداشتی معمولی و یک سرویس بهداشتی ویژه معلولان، اتاق مدیریت، بوفه، اتاق تجهیزات، انبار و اتاق اطلاعات است.

شهردار شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه می‌توان از سالن‌های ورزشی به عنوان سوله بحران در زمان وقوع حوادث طبیعی استفاده کرد، گفت: از دیگر ویژگی‌های این پروژه می‌توان به سالن استاندارد چند منظوره شامل سالن ورزش‌های توپی (فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال) و ورزش‌های رزمی (کشتی) نام برد که برای تمام اقشار جامعه از جمله جانبازان مناسب‌سازی شده است.

کد خبر 556408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.