نتایج هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال+جدول

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز با بازی پرسپولیس و آلومینیوم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جمعه _ بیست و نهم بهمن ماه_ هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید.

تیم نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان میزبان تیم پدیده مشهد بود. تک گل پدیده در این دیدار سه امتیاز بازی را به تیم مشهدی داد تا هشت امتیازی شود. اما پدیده با پیروزی در بازی امروز همچنان در قعر جدول قرار دارد، تیم نفت نیز با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.

دیدار تیم‌های هوادار تهران و سپاهان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردی پیگیری شد، در این دیدار شاگردان نویدکیا همچون بازی‌های قبل نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند و به تساوی بدون گل با هوادار بسنده کردند. سپاهان با این تساوی ۳۳ امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول باقی ماند و تیم هوادار با ۱۸ امتیاز به رده یازدهم صعود کرد.

تیم‌های فجر سپاسی شیراز و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. نفت آبادان با ۲۶ امتیازی در رده هفتم و تیم فجر سپاسی با ۱۴ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفتند.

مس رفسنجان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه میزبان تیم فولاد خوزستان بود. این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و مس رفسنجان به امتیاز ۳۰ رسید و در جایگاه چهارم باقی ماند فولاد خوزستان نیز ۲۵ امتیازی شد و جایگاه نهم باقی ماند.

تیم ذوب آهن از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر میزبان پیکان تهران بود که این دیدار با دو برد بر صفر پیکان به پایان رسید. پیکان با این برد ۲۸ امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد و ذوب آهن نیز با ۱۸ امتیاز به رده دوازدهم سقوط کرد.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و گل گهر سیرجان در امام رضا (ع) مشهد برگزار شد و با نتیجه دو بر یک به سود گل گهر به پایان رسید. با این نتیجه تیم گل گهر با این برد ۲۸ امتیازی شد و در جایگاه ششم قرار گرفت و تیم نساجی نیز با ۲۲ امتیاز در رده دهم باقی ماند.

تیم تراکتور از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز میزبان استقلال بود. این دیدار با تک گل استقلال به پایان رسید. استقلال با ۴۴ امتیاز در صدر قرار دارد و تراکتور نیز با ۱۴ امتیاز در جایگاه سیزدهم است.

پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران میزبان آلومینیوم بود که این مسابقه با برتری دو بر صفر پرسپولیسی‌ها خاتمه یافت. با نتیجه این دیدار پرسپولیس ۴۱ امتیازی شد و در جایگاه دوم و آلومینیوم با ۲۵ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفتند.

نتایج هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال:

نتایج هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال+جدول

جدول لیگ برتر پس از پایان هفته هجدهم:

نتایج هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال+جدول

کد خبر 556399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.