نتایج هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال+جدول

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال با الکلاسیکو فوتسال ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال پنجشنبه و جمعه _بیست و یکم و بیست و دوم بهمن ماه_ برگزار شد، اما دیدار گیتی‌پسند و مس سونگون به دلیل ابتلای بازیکنان مس سونگون به کرونا دوبار به تعویق افتاد و در نهایت این دیدار امروز جمعه _بیست و نهم بهمن ماه_ برگزار شد تا پرونده هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بسته شود.

تیم فوتسال مقاومت البرز رو در روی چیپس کامل مشهد قرار گرفت که با نتیجه چهار بر سه این تیم را شکست داد و با ۴۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر به کراپ در رده سوم قرار گرفت، چیپس کامل هم با ۲۲ امتیاز در رده یازدهم جای گرفت.

تیم فوتسال کراپ الوند به مصاف شهروند ساری رفت که با نتیجه پرگل هشت بر سه به پیروزی رسید و با ۴۹ امتیاز در رده دوم جای گرفت، شهروند ساری با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان میزبان زندی بتن کلار دشت بود که با نتیجه پنج بر دو حریف خود را شکست، فولاد زرند با ۲۸ امتیاز در رده ششم و زندی بتن با ۲۶ امتیاز در رده هشتم قرار گرفتند.

تیم فوتسال سپاهان رو در روی فردوس قم به میدان رفت که دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. سپاهان با ۲۷ امتیاز در رده هفتم و فردوس قم با ۲۲ امتیاز در رده دهم جای گرفتند.

تیم فوتسال راگا میزبان ملی حفاری اهواز بود که با نتیجه دو بر یک از این تیم شکست خورد و با ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت، ملی حفاری هم با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت.

تیم فوتسال فرش آرا به مصاف سن‌ایچ ساوه رفت که با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرد. فرش آرا با ۲۵ امتیاز در رده نهم و سن‌ایچ با ۴۷ امتیاز در رده هفتم قرار گرفتند.

تیم فوتسال گیتی پسند در مهم‌ترین بازی هفته مقابل مس سونگون به میدان رفتند که در یک بازی پر تنش با نتیجه سه بر یک برنده بازی شدند و با ۵۵ امتیاز صدرنشینی خود را مسجل کردند، مس سونگون هم با ۴۸ امتیاز در رده چهارم جای گرفت و از کورس قهرمانی دور شد.

جدول لیگ برتر فوتسال در پایان هفته بیست و دوم به شرح زیر است:

نتایج هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال+جدول

کد خبر 556398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.