هرگز آن داور را نمی‌بخشم!/ می‌توانیم سپاهان را در نقش‌جهان شکست دهیم

«معمولاً داوران ملاحظاتی دارند اما در کمال تعجب کارت دوم را نشان داد؛ واقعاً نمی‌دانم چرا این تصمیم را گرفت. هرگز این داور را نمی‌بخشم.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته تیم‌های ذوب‌آهن و پیکان در چارچوب هفته هجدهم به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان حسینی به پایان رسید. سوت پایان این دیدار در حالی از سوی داور زده شد که تصمیم‌های بحث‌برانگیز قاضی این مسابقه، حواشی زیادی را دربرداشت. در واقع یکی از اتفاق‌های این مسابقه اخراج حسین شنانی، وینگر ذوبی‌ها بود که به نظر می‌رسید با خروج بازیکن آبادانی تیم ذوب‌آهن از زمین، شیرازه این تیم از هم پاشید و در نهایت منجر به باخت گاندوها برابر پیکان شد. به همین بهانه و در خصوص حواشی اتفاق‌های روز گذشته این دیدار با حسین شنانی به گفت‌وگو پرداختیم که در ادامه می‌خوانید:

از بازی دیروز بگو. در عرض چند دقیقه همه چیز برای ذوب‌آهن و شما تغییر کرد

شانس من است دیگر. به زمین آمدم و عملکرد خوبی از خودم به نمایش گذاشتم؛ اما داور بازی نه پنالتی برای ما گرفت و نه تصمیم درستی درخصوص خطای من داشت.

کارشناسان داوری اعلام پنالتی را محرز می‌دانستند اما به نظر می‌رسد مستحق دریافت یک کارت زرد برای خطای دوم بودی

داور دو کارت پشت سر هم در عرض پنج دقیقه به من نشان داد و هنوز باورم نمی‌شود این تصمیم را گرفت. واقعاً عجیب است!

همان‌طورکه فوتبال‌دوستان شاهد بودند، ذوب‌آهن سوار بازی بود اما با آن تصمیم همه چیز برگشت

به زمین آمده بودیم و هم‌قسم شده بودیم که مسابقه را پیروز شویم. در شروع کار هم شاهد بودید که توپ را به تیر دروازه زدیم. اصلاً پیکان حرفی برای گفتن نداشت. نیمه دوم هم با تعویض تارتار و آمدن به زمین سعی کردم بازی خوبی را به نمایش بگذارم. درست در زمانی که فشار را هر لحظه بیشتر می‌کردیم، این اتفاق افتاد. پیکان کاملاً عقب نشسته بود و می‌توانستیم به گل برسیم. انگار به داور مسابقه مأموریت داده بودند!

به نظر می‌رسد داور کمی عجولانه تصمیم گرفت و می‌توانست روی صحنه‌ها مدارا کند

بله همین طور است. معمولاً داوران ملاحظاتی دارند اما در کمال تعجب کارت دوم را نشان داد. واقعاً نمی دانم چرا این تصمیم را گرفت. هرگز این داور را نمی‌بخشم؛ امیدوارم او از قصد این کار را نکرده باشد. با همین تصمیم‌های عجیب است که با زندگی و سرنوشت یک تیم و بازیکن به راحتی بازی می‌کنند!

بازی بعدی و در آستانه شهرآورد اصفهان محروم هستی. این در حالی است که در دربی‌های سپاهان و ذوب‌آهن مؤثر ظاهر شده‌ای. این دیدار را برای تیم ذوب‌آهن چکونه ارزیابی می‌کنی؟

در دو دیدار اخیر بهترین نمایش را داشتیم؛ اما در ضربات آخر موفق نبودیم. در دیدار برابر سپاهان حضور ندارم و واقعاً حیف شد. برای بازی دیروز و هفته بعدی برابر سپاهان کاملاً آماده بودم اما ظاهراً قسمت نشد. امیدوارم بازیکنان تیم تمام تلاش خود را به کار بگیرند و بتوانیم از سد سپاهان بگذریم. این اتفاق شدنی است. وقتی در فولاد شهر آن نمایش خوب را داشتیم قطعاً در نقش جهان می‌توان تیم بزرگ سپاهان را از پیش رو برداشت.

هر زمانی برای ذوب‌آهن وارد زمین شده‌ای عملکرد خوبی به نمایش گذاشته‌ای. فکر می‌کنی در دیدارهای آینده باز هم بتوانی به ذوب‌آهن کمک کنی؟

شک نکنید نه تنها من بلکه همه بازیکنان و حتی تارتار، می‌توانند به ذوب‌آهن کمک کنند. همه در حال تلاش هستیم تا ذوب‌آهن را به روزهای خوب برسانیم. زمانی که به زمین آمدم، هدفم تغییر نتیجه بازی بود و سوار بازی بودیم. حتی توپ را کاملاً در اختیار داشتیم. نمی دانم اسم این اتفاقات را باید چه بگذاریم. داور با این کاری که انجام داد امیدوارم خدا جواب او را بدهد.

و اما حرف آخر؟

یک عذرخواهی بابت اتفاقات دیروز به هواداران ذوب‌آهن، بازیکنان و کادر فنی بدهکارم. می دانم موقعی که اخراج شدم آن‌ها فشار زیادی را تحمل کردند و این موضوع را از بیرون زمین حس می‌کردم. امیدوارم عذرخواهی مرا بپذیرند. در خصوص بازی‌های بعدی نیز اگر خدا بخواهد می‌توانیم سپاهان را شکست دهیم. واقعاً نیاز به این برد داریم تا بتوانیم شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.

کد خبر 556384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.