پرواز ۴۰ دقیقه‌ای پهپاد حزب‌الله در عمق ۷۰ کیلومتری اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پهپاد این گروه مقاومتی به مدت ۴۰ دقیقه در عمق ۷۰ کیلومتری آسمان اراضی اشغالی به پرواز درآمد.

به گزارش ایمنا، به نقل از المنار، حزب‌الله لبنان امروز جمعه بیانیه‌ای را در خصوص حادثه امنیتی در شمال اراضی اشغالی صادر کرد. در بیانیه حزب‌الله آمده است: مقاومت اسلامی امروز یک پهپاد را به داخل خاک فلسطین اشغالی فرستاد.

بر اساس این گزارش، حزب‌الله در این بیانیه آورده است: پهپاد مقاومت اسلامی به مدت ۴۰ دقیقه در آسمان اراضی اشغالی اقدام به گشت‌زنی کرد. مأموریت این پهپاد، انجام فعالیت شناسایی بوده است.

حزب‌الله افزوده است: مأموریت شناسایی تا طول ۷۰ کیلومتر از شمال فلسطین اشغالی امتداد یافت. علی‌رغم تمام تلاش‌های پی‌درپی و متعدد دشمن برای سرنگونی پهپاد «حسان»، این پهپاد به سلامت از اراضی اشغالی بازگشت.

در پایان بیانیه حزب‌الله آمده است: پهپاد حسان پس از انجام موفقیت‌آمیز مأموریت خود به لبنان بازگشت، این درحالی است که دشمن صهیونیستی نتوانست هیچ آسیبی به این پهپاد که حسان نام دارد، برساند.

گفتنی است، رسانه‌های رژیم صهیونیستی عصر امروز از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در جلیل علیا واقع در شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی خبر داده بودند. برخی رسانه‌ها نیز اعلام کرده بودند که یک پرنده ناشناس وارد آسمان اراضی اشغالی شده بود.

منبع: مهر
کد خبر 556368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.