پذیرش ۳۷۸ فوتی در آرامستان‌های قزوین

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین گفت: دی‌ماه گذشته ۳۷۸ فوتی در آرامستان‌های قزوین پذیرش و تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده است.

سعید عظیمی‌صدر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خدمات‌دهی به مراجعه‌کنندگان آرامستان‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا، جهت جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر بیماری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این سازمان در دی‌ماه سال جاری ۳۷۸ متوفی را پذیرش کرده است، افزود: پایش متوفیان به تفکیک سن و سال و جنسیت آن‌ها انجام و مشخص شد اغلب افراد فوت شده در سنین کهن‌سالی بوده‌اند یا بیماری زمینه‌ای داشته‌اند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین با ارائه آمار ثبت شده از متوفیان، تصریح کرد: از کل تعداد درگذشتگان، ۲۳۳ نفر مرد و ۱۴۵ نفر زن بوده‌اند که ۲۲۰ نفر بالای ۶۵ سال سن داشته‌اند و طی این مدت ۲۱۵ متوفی نیز به حومه شهر قزوین و شهرستان‌ها منتقل شده‌اند که ۱۳۲ نفر مرد و ۸۳ نفر زن بوده‌اند.

عظیمی‌صدر با بیان اینکه کارکنان اداری و خدماتی سازمان همیشه آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند، افزود: این سازمان تمام تلاش خود را برای به‌کارگیری ابزار و امکانات لازم انجام می‌دهد تا علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مردم با مشکل در دریافت خدمات مواجه نشوند.

کد خبر 556358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.