داورانی که در حق‌ ما جفا کردند را به خدا واگذار می‌کنم/فساد در فوتبال بیداد می‌کند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در فوتبال پول زیاد است و هر جایی که پول باشد فساد هم فراوان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار ذوب‌آهن مقابل پیکان و شکست ذوب‌آهن، اظهار کرد: واقعاً برایم سخت بود با اتفاقات امروز به نشست بیایم، دوست دارم به‌جای من آقای غلامی داور مسابقه بیاید و بگوید چرا این اتفاقات عجیب را علیه ما رقم زد.

وی در رابطه با روند بازی و تأثیر داور بازی، افزود: هر لحظه ممکن بود گل بزنیم و مسلط بر روند بازی بودیم اما پنالتی‌مان را داور نگرفت و دو دقیقه بعد هم کارت زرد دوم را به بازیکن ما داد و او را کاملاً عجیب اخراج کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: باید دستگاه‌های نظارتی وارد عمل شوند، من شخصیتم را ذره ذره به‌دست آورده‌ام، قرار نیست با یک سوت کل آبرو و اعتبار من از بی برود.

وی با انتقاد شدید از داوری این دیدار خاطرنشان کرد: با قضاوت داور در این دیدار کلی شائبه ایجاد شد، مگر با زحمت نمی‌کشیم؟ پس چرا این کارها را با ما می‌کنید! دیگر نمی‌دانم چه باید بگویم.

تارتار اظهار کرد: از زمانی که ۱۰ نفره شدیم به‌خاطر طبیعت فوتبال در ضد حملات دچار مشکل شدیم و پیکانی‌ها به برتری رسیدند. منتظرم ببینم اتفاقات امروز و نقش داور در نتیجه نهایی به کجا می‌رسد و برخوردها چگونه خواهد بود هرچند دیگر نتیجه برای ما برنمی‌گردد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به ناداوری‌های متعدد علیه تیمش، گفت: این را به داورانی که در حق ما جفا کردند می‌گویم؛ دنیا با کسی شوخی ندارد و حق‌الناس فقط یک حرف نیست، دنیا دار مکافات است! اگر مسئله‌ای بوده به خدا واگذار می‌کنم، فقط خدا برخورد با این جور آدم‌ها برخورد می‌کند.

تارتار در خصوص اینکه مربیان پاک در فوتبال ضرر می‌کنند، افزود: ما شرمنده هواداران شدیم، در حالی که خوب بودیم و سه امتیاز را می‌خواستیم اما آنچه که باید به‌خاطر اتفاقات شائبه‌برانگیز نشد؛ از هواداران عذرخواهی می‌کنم. هیچ مدرکی نداریم که ثابت کنیم مسائل پیش‌آمده منطقی نیست اما به نظرم مربیان سالم در فوتبال ضرر می‌کنند و عدالت اجرا نمی‌شود.

وی با انتقاد شدید از اتفاقات عجیب بیرون زمین اظهار کرد: ما باید بیست درصد از پولمان را هزینه کنیم، فساد بی‌داد می‌کند و باید به آن رسیدگی کنند. به عنوان مربی سالم و پاک و از طرف مربیان زحمتکش صحبت می‌کنم، پول در فوتبال زیاد است و طبیعتاً جایی که پول زیاد باشد فساد هم زیاد خواهد بود. از رئیس جمهور هم انتظار دارم همان‌طور که نشان داده با ماجراهای فساد برخورد کند.

کد خبر 556348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.