خانواده‌های کم بضاعت را دریابید

امام جمعه موقت شهر بادرود گفت: با توجه به نزدیکی عید نوروز و نو شدن طبیعت و با توجه به گرانی‌های سرسام‌آور و افسار گسیخته؛ از خیران و سازمان‌های مردم نهاد تقاضا داریم خانواده‌های کم بضاعت را دریابند و در تهیه پوشاک و خرید عیدی به ایشان کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نطنز، حجت‌الاسلام سعید رجبی ظهر امروز _ بیست و نهم بهمن ماه_ در نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه نمازگزاران به مغتنم شمردن فرصت ماه رجب و بهره‌مندی از فیوضات این ماه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی اشاره و اظهار کرد: در شرایط فعلی ما با دشمنان‌مان در دو حوزه اقتصاد و رسانه در حال کارزاریم که تحریم‌های اخیر نشانه دشمنی غرب است و شبهه‌افکنی و ترویج ولنگاری و قداست‌زدایی از مقدسات دینی از دیگر موضوعاتی است که در دستور کار آنها است.

وی با اشاره به موضوع انتقال نیروهای نظامی روسیه به مرز اوکراین، افزود: سه سناریو مطرح است؛ جنگ اصالتی؛ جنگ نیابتی روس‌تباران شرق اوکراین و جنگ سرد برای جلوگیری از پیشروی ناتو که امیدواریم جنگی درنگیرد و مسئله با خویشتن‌داری، دیپلماسی و مذاکره حل و فصل گردد.

امام جمعه بادرود خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی عید نوروز و نو شدن طبیعت و با توجه به گرانی‌های سرسام‌آور و افسارگسیخته؛ از خیران و سازمان‌های مردم نهاد تقاضا داریم خانواده‌های کم بضاعت را دریابند و در تهیه پوشاک و خرید اقلام موردنیاز شب عید به آنها کمک کنند.

حجت‌الاسلام رجبی با اشاره به اهمیت خیرات برای درگذشتگان تاکید کرد: تقاضا داریم برای جلوگیری از اسراف و تبذیر، از آوردن میوه و چند نوع جنس پذیرایی اجتناب شود و هزینه‌های آن در امور عام‌المنفعه مصرف شود.

کد خبر 556344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.