مسافرگیری خط دو مترو شیراز تا سال آینده

رئیس شورای شهر شیراز گفت: تا سال آینده فاز یک خط دوم مترو این کلان‌شهر باید به صورت کامل آماده مسافرگیری باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طاهری رئیس شورای شهر شیراز در مراسم بازدید از خط دو مترو، اظهار کرد: ١٨طرح عمرانی، فرهنگی، تفریحی و گردشگری شهرداری شیراز با اعتبار ٨٦٣ میلیارد تومان امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: حمل‌ونقل عمومی به منظور کوتاه کردن زمان سفر مردم و کاهش مصرف انرژی است که نتیجه آن آرامش مردم خواهد بود.

رئیس شورای شهر شیراز با بیان اینکه شورا و شهرداری شیراز برای امور مرتبط با مترو عزم جدی دارند، ادامه داد: باید تا سال آینده فاز یک خط دو مترو تا ایستگاه امام حسین (ع) به صورت کامل به مرحله مسافرگیری برسد هرچند تنها به این حد قانع نخواهیم بود و ضمن پیگیری و اجرای فاز دو خط دو، خط سه مترو نیز باید به مرحله اجرا برسد.

در ادامه این مراسم سیداحسان اصنافی شهردار شیراز هم در این مراسم به طرح‌های سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری شیراز اشاره و اظهار کرد: روسازی شبکه بالاسری و اجرای تست گرم خط دو قطار شهری شیراز با اعتبار ٩٠ میلیارد تومان حد فاصل ایستگاه قهرمانان و امیرکبیر به طول پنج کیلومتر، ایستگاه قهرمانان خط دو قطار شهری شیراز با اعتبار ٣٥٠ میلیارد تومان در شهرک میانرود و ایستگاه امیرکبیر با اعتبار ٣٠٢ میلیارد تومان شامل اجرا وتملک در میدان بسیج است.

وی با بیان اینکه امروز خط ریلی ایستگاه قهرمانان تا امیرکبیر تست گرم شد، افزود: این ایستگاه تا هفته دولت سال ١٤٠١ به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 556340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.