امیدوارم تیمی که به آن متعصبیم به روزهای خوبش برگردد/کارت قرمز بازیکن حریف کاملا درست بود

مربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: امیدوارم ذوب‌آهن به روزهای خوبش بازگردد، من و سایر اعضای کادر فنی پیکان به ذوب‌آهن عِرق داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلال امیدیان در نشست خبری پس از دیدار پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان، اظهار کرد: با توجه به باخت خانگی‌مان در بازی قبل که خیلی هم تلخ بود برای این دیدار به‌خوبی آماده شده بودیم، بابت این پیروزی از بازیکنان تشکر می‌کنم.

وی افزود: بازیکنان تیم‌مان خیلی زیر فشار بودند، اما امروز پرتلاش ظاهر شدند، ما هم با یک بازی منظم و تفکراتی که مجتبی حسینی در تمرینات پیاده کرد نقاط قوت حریف را پوشاندیم و از نقاط ضعف استفاده کردیم و موفق به پیروزی شدیم.

مربی تیم فوتبال پیکان تهران در رابطه با شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: من و کادر فنی پیکان اصفهان بوده‌ایم، مربی‌گری کرده‌ایم و به اینجا عِرق داریم، خصوصاً آقای حسینی که همیشه در خصوص ذوب‌آهن صحبت می‌کند، امیدوارم تیم شهرم به روال خوبش برگردد.

امیدیان در پاسخ به مسائل شائبه‌برانگیز داوری گفت: ما با آمار صحبت می‌کنیم، کارت زرد اول بازیکن ذوب‌آهن به‌دلیل شبیه‌سازی و کارت زرد دوم به‌خاطر جلوگیری از ضدحمله بود، از بازیکنانمان هم پرسیدیم و اخراج بازیکن ذوب‌آهن کاملاً طبیعی و در روند بازی بود.

وی با تشکر از عوامل مجموعه پیکان گفت: از مدیرعامل کارخانه و مدیرعامل باشگاه امیر عطابخش ممنونم که در روزهای گذشته خیلی به تیم کمک کردند و امیدوارم روند خوب‌مان ادامه داشته باشد.

کد خبر 556339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.