ذوب آهن صفر_ پیکان ۲/ بد بیاری برای ذوب آهن تمامی ندارد!

گاندوها در دیداری از هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف پیکان رفته اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب آهن و پیکان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه در پایان نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

هفته هجدهم، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های ذوب آهن و پیکان

ورزشگاه: فولاد شهر

تماشاگر: -

گل‌ها: مجتبی حق دوست (دقیقه ۷۶، پیکان)_ محمد مهدی محبی(دقیقه ۹۵، پیکان)

اخطار: اسماعیل بابایی (دقیقه ۲۱، پیکان) _ محمد حسین اسلامی (دقیقه ۲۷، ذوب آهن) _ آرمان قاسمی (دقیقه ۳۲، ذوب آهن) _ حسین شنانی (دقیقه ۶۶، ذوب آهن)، محمد علی فرامرزی(دقیقه ۸۹، پیکان)

اخراج: حسین شنانی (دقیقه ۶۸، ذوب آهن)

ذوب آهن: حبیب فر عباسی، محمد قریشی، پوریا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده، آرمان قاسمی، عارف رستمی (دقیقه ۴۶، حسین شنانی)، محمد حسین اسلامی (دقیقه ۵۹، صادق صادقی)، سعید باقرپسند، محمد خدابنده لو، سجاد آشوری و امیر حسین صدقی.

سرمربی: مهدی تارتار

پیکان: فرهاد کرمانشاهی، دانیال جهانبخش، ایمان اکبری، بهروز نوروز فرد، محمدعلی فرامرزی، اسماعیل بابایی (دقیقه ۶۷، میلاد بدرقه)، منصور باقری، محمدجواد آزاده، محمد قاسمی نژاد(دقیقه ۸۰ محمد محبی)، مجتبی حقدوست، پیمان رنجبری (ابراهیم صالحی، دقیقه ۶۰).

سرمربی: سید مجتبی حسینی

داور: کمیل غلامی

شرح بازی:

در نیمه اول تیم ذوب آهن توپ و میدان را در اختیار داشت. شاگردان تارتار در ابتدای کار توپ را به تیرک پیکان زد اما گلی از سوی گاندوها به ثمر نرسید. در ادامه یکی دو موقعیت نصف و نیمه از سوی ذوبی ها بدست آمد اما دفاع و گلر تیم پیکان مانع این اتفاق شده و بازی با همان نتیجه بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

شرح گل:

گل اول پیکان( مجتبی حق دوست): مجتبی حق دوست حرکتی را از سمت راست شروع کرد و با شلیک محکم از زاویه بسته، حساب کار را یک بر صفر کرد.

گل دوم پیکان( محمد مهدی محبی): حرکت انفرادی مهاجم پیکان با گل دوم این تیم همراه بود.

دقایق حساس:

دقیقه ۸: ضربات ایستگاهی بدست آمده برای ذوب آهن را سجاد آشوری به تیر دروازه زد.

دقیقه ۱۴: پاس در عمق بازیکن ذوب آهن به اسلامی رسید و این بازیکن نیز با یک پاس کاتبک توپ را به باقرپسند رساند اما ضربه این بازیکن را دروازه پیکان به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۵: سانتر حسین شنانی از سوی بازیکنان پیکان برگشت داده شد اما در ادامه ضربه مسعود ابراهیم زاده با واکنش خوب دروازه پیکان به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۶۵: کرنر ارسال شده از سوی بازیکنان ذوب آهن به صورت خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: حسین شنانی بعد از خطایی که روی بازیکن پیکان انجام داد، کارت زرد دوم را گرفت و از زمین بازی اخراج شد.

نکات بازی:

*تیم پیکان در ابتدای نیمه دوم با تاخیر وارد زمین شد و این اتفاق درحالی افتاد که ذوبی ها زمان زیادی منتظر حضور شاگردان حسینی بودند.

کد خبر 556309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.