تلاش شورا برای تحکیم بنیان خانواده

پربازدیدترین اخبار شوراهای اسلامی شهرها و کلانشهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "اهمیت انجام اقدامات هدفمند برای تحکیم بنیان خانواده"، "شهر دوستدار خانواده؛ رویکرد شورای دوره ششم"، "ضرورت احداث دهکده سلامت در حاشیه شهر"، "آرامستان‌ها در محاصره آلودگی صوتی"، "سامانه سوت زنی کانال ارتباطی امن و صریح برای شهروندان"، "تاریک‌خانه‌های مدیریت شهری را به حداقل می‌رسانیم"، "تحقق تحکیم بنیان خانواده در سایه آگاهی والدین از آسیب‌ها"، "ارتقای کیفیت زندگی در ۱۲۰ محله شهر / ۳۰ اولویت در میز فرهنگ شهرداری بررسی می‌شود"، "استراتژی جدید برای کاهش مرگ‌ومیرهای جاده‌ای"، "از اصفهان چه خبر؟ " عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس پارلمان شهری ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

اهمیت انجام اقدامات هدفمند برای تحکیم بنیان خانواده

سیدامین موسوی، عضو شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: برای تحکیم بنیان خانواده به اقدامات هدفمند و مؤثری از طرف تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های مسئول از جمله شهرداری و شورای اسلامی شهر نیاز است.

شهر دوستدار خانواده؛ رویکرد شورای دوره ششم

حجت الاسلام منوچهر مهروی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خانواده در تعالی و متعادل‌سازی رفتاری موضوع قابل اهمیتی است و شورای دوره ششم نگاهی ویژه به خانواده‌محوری دارد.

ضرورت احداث دهکده سلامت در حاشیه شهر

حسین حیدریان، سخنگوی شورای اسلامی شهر کاشان از ضرورت احداث دهکده‌های سلامت در حاشیه شهر خبر داد.

آرامستان‌ها در محاصره آلودگی صوتی

یکی از انواع آلاینده‌های صوتی که بشر را محاصره کرده، آلودگی صوتی در آرامستان‌ها است و رفع و کاهش آن برای کمتر کسی اهمیت دارد و همیشه صدای‌های بسیار بلند در آرامستان‌ها و در مجالس ختم به گوش می‌رسد.

سامانه "سوت زنی" کانال ارتباطی امن و صریح برای شهروندان

احمدرضا مصور، رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سامانه "سوت زنی" یک کانال ارتباطی امن و صریح است تا اگر شهروندان در مناطق و سازمان‌ها با هر گونه سو جریان، فساد اداری و مواردی که مطلوب هیچ‌یک از آنها نیست مواجه شدند به آسانی بتوانند با یک تلفن موارد را گزارش دهند.

تاریک‌خانه‌های مدیریت شهری را به حداقل می‌رسانیم

علی صالحی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تصویب طرح شفافیت، گفت: شورای اسلامی شهر به دنبال پایان دادن به فعالیت تاریک‌خانه‌هایی است که در مدیریت شهری وجود دارد، اما در ابتدای راه هستیم و تصویب طرح شفافیت نشان از عزم جدی اعضای شورای اسلامی شهر در دوره ششم دارد.‌

تحقق تحکیم بنیان خانواده در سایه آگاهی والدین از آسیب‌ها

احمدرضا شیخی، رئیس شورای اسلامی شهر آلونی، گفت: تحکیم بنیان خانواده از موضوعات حائز اهمیت در زندگی اجتماعی بشر است و تحکیم بنیان خانواده در سایه آگاهی والدین از آسیب‌ها محقق خواهد شد.

ارتقای کیفیت زندگی در ۱۲۰ محله شهر / ۳۰ اولویت در میز فرهنگ شهرداری بررسی می‌شود

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ایجاد میز فرهنگ در شهرداری، گفت: در این میز، حدود ۳۰ موضوع به عنوان اولویت در نظر گرفته شده که یکی از آنها موزه اصفهان است.

استراتژی جدید برای کاهش مرگ‌ومیرهای جاده‌ای

شورای لیدز، در جلسه هیئت اجرایی خود استراتژی جدیدی با عنوان "چشم‌انداز صفر جاده‌های ایمن‌تر لیدز تا ۲۰۴۰" را مورد بررسی قرار داده است.

از اصفهان چه خبر؟

حجت الاسلام منوچهر مهروی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون مسائل شهر اصفهان در پخش زنده صفحه اینستاگرام به گفت‌وگو پرداخت.

کد خبر 556252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.