ترکیب احتمالی سپاهان برابر هوادار

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف هوادار می‌رود که نیاز مبرمی به کسب این ۳ امتیاز خارج از خانه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ امروز_ بیست و نهم بهمن‌ماه_ تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هوادار می‌رود.

سپاهان برای این دیدار محروم و مصدومی ندارد و دست محرم نویدکیا برای انتخاب بازیکنان اصلی کاملاً باز است. با این وجود اما احتمال ضعیف یکی دو تغییر نسبت به بازی قبلی وجود دارد.

مظاهری به دنبال اولین کلین شیت

تجربه اول رشید مظاهری با پیراهن سپاهان می‌رفت تا علاوه بر یک پیروزی شیرین، با کلین شیت برای او به پایان برسد اما در آخرین دقایق بازی روی یک اشتباه از سوی مدافعین سپاهان دروازه این تیم باز شد تا کلین شیت مظاهری هم خراب شود. با این حال او احتمالاً در دیدار مقابل هوادار در چارچوب طلایی پوشان خواهد ایستاد و امیدوار است اولین کلین شیت خود را در چارچوب سپاهان جشن بگیرد.

کاپیتان به خط دفاع باز می‌گردد؟

در طول یک فصل و نیم اخیر محرم نویدکیا نشان داده است اعتقاد ویژه‌ای به گئورگی گولسیانی در خط دفاع دارد و حتی بازوبند کاپیتانی را هم به او داده است. گولسیانی دو بازی قبل مقابل مس روی گل اول این تیم اشتباه کرد و در بازی قبل مقابل نفت مسجد سلیمان هم به دلیل محرومیت غایب بود، با این تفاسیر احتمال اینکه محرم نویدکیا باز هم نژاد مهدی و پورقاز را در قلب خط دفاع حفظ کند زیاد است اما احتمال ضعیفی هم وجود دارد که نویدکیا، گولسیانی را که اعتقاد زیادی به او دارد به ترکیب اصلی بازگرداند و جانشین یکی از این دو مدافع کند. در دو سمت خط دفاعی سپاهان نیز طبیعتاً امید نورافکن و دانیال اسماعیلی‌فر حضور خواهند داشت.

خط هافبک و مثلثی که هرروز هماهنگ‌تر می‌شوند

مسعود ریگی، محمد کریمی و سروش رفیعی سه هافبک سپاهان در دیدارهای اخیر بوده‌اند که تقریباً عملکرد خوبی هم داشته‌اند و هر بازی هماهنگ‌تر می‌شوند. این ۳ به احتمال زیاد فردا هم خط هافبک سپاهان را تشکیل می‌دهند. یاسین سلمانی نیز که در بازی قبلی پس از رهایی از بند مصدومیت دقایق کوتاهی بازی کرد به نظر فردا در صورت نیاز دقایق بیشتری در زمین حضور خواهد داشت.

خط آتش سپاهان به دنبال درخشش دوباره

درخشش شهباززاده و مغانلو در بازی قبل مقابل نفت مسجد سلیمان جایگاه این دو بازیکن را در ترکیب اصلی سپاهان برای بازی فردا محکم کرده است و به احتمال زیاد برای بازی امروز، فرشاد احمدزاده نیز در کنار این دو، مثلث هجومی سپاهان را تشکیل می‌دهند. البته عملکرد متوسط فرشاد در بازی قبل ممکن است منجر به نیمکت نشینی او و بازی کردن محمدرضا حسینی در ترکیب اصلی شود، هرچند احتمال رخ دادن این اتفاق با توجه به برد سپاهان در بازی قبل ضعیف است.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با هوادار

رشید مظاهری، عزت الله پورقاز، محمد نژاد مهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

کد خبر 556251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.