پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته‌ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "خبرهای خوش برای بیمه رانندگان تاکسی اصفهان"، "آغاز احداث برج مثلثی در فرانسه"، "تاثیر بحران مسکن لوکزامبورگ بر اقتصاد بلژیک"، "بازسازی سطح یک ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در اصفهان"، "خارج شدن کردآباد از بن‌بست با اجرای خیابان ۳۵ متری / ایجاد تحول اساسی در ۴ محله"، "اسکاتلند در تلاش برای ایجاد یک مرکز هیدروژنی"، "ماجرای حادثه پل غدیر اصفهان چه بود؟ "، "کمیته مصالح چیست؟ "، "تضمین رفاه، سلامت و عملکرد بهتر کارمندان در سازه‌های سبز"، "ایستگاه اتوبوس مرکزی برلین، میزبان مجسمه‌ای عجیب"، ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

خبرهای خوش برای بیمه رانندگان تاکسی اصفهان

"خبرهای خوش برای بیمه رانندگان تاکسی اصفهان" در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

محمد پرورش، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: بیمه تاکسیرانان فعال و دارای پروانه معتبر به‌زودی با باز شدن امکان ثبت‌نام، با همکاری سازمان تأمین اجتماعی انجام خواهد شد.

آغاز احداث برج مثلثی در فرانسه

"آغاز احداث برج مثلثی در فرانسه" از جمله خبرهای پرمخاطب در کلانشهرهای ایمنا بود.

سومین آسمان‌خراش بلند پاریس، پایتخت فرانسه در سال ۲۰۲۶ به بهره‌برداری خواهد رسید؛ طراحی این برج، یکی از بحث‌آفرین‌ترین‌های نوع خود در میان معماران و مدیران شهری بوده است.

تأثیر بحران مسکن لوکزامبورگ بر اقتصاد بلژیک

"تأثیر بحران مسکن لوکزامبورگ بر اقتصاد بلژیک" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان ایمنا قرار گرفت.

بحران مسکن در استان لوکزامبورگ، واقع در کشوری اروپایی با همین نام، اقتصاد سایر کشورهای همسایه را نیز تحت تأثیر قرار داده و باعث افزایش قابل توجه هزینه‌ها در بلژیک نیز شده است.

بازسازی سطح یک ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در اصفهان

"بازسازی سطح یک ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در اصفهان" یکی دیگر از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

سیدعباس روحانی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان این‌که در حال حاضر با توجه به عمر بالای ناوگان، اتوبوس‌ها در سطح یک (از صفر تا صد) بازسازی می‌شود، گفت: تاکنون ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در این سطح بازسازی شده است.

خارج شدن کردآباد از بن‌بست با اجرای خیابان ۳۵ متری / ایجاد تحول اساسی در ۴ محله

"خارج شدن کردآباد از بن‌بست با اجرای خیابان ۳۵ متری / ایجاد تحول اساسی در ۴ محله" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

کردآباد یکی از محله‌های منطقه چهار شهرداری اصفهان است که ساکنان آن از سال‌ها پیش، از زندگی در محله‌ای بن‌بست با حداقل امکانات، خانه‌هایی متراکم و معابری کم‌عرض رنج می‌برند.

اسکاتلند در تلاش برای ایجاد یک مرکز هیدروژنی

"اسکاتلند در تلاش برای ایجاد یک مرکز هیدروژنی" هم نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

شورای شهر ابردین، سومین شهر بزرگ اسکاتلند و بیست‌ونهمین شهر بزرگ بریتانیا، حدود ۱۰ سال پیش ایجاد مرکزی جدید را طراحی کردند تا اقتصاد هیدروژنی را در سراسر کشور رونق ببخشند؛ شرکت نفت و گاز بریتانیایی (بی پی) از مشارکت خود برای پیاده‌سازی طرح پس از گذشت یک دهه خبر داده است.

ماجرای حادثه پل غدیر اصفهان چه بود؟

"ماجرای حادثه پل غدیر اصفهان چه بود؟ " نیز از پربازدید ترین‌های کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

مسعود توکلی‌پور، مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان ماجرای حادثه پل غدیر را تشریح کرد و گفت: درزهای انبساطی چند لاین پل غدیر تاکنون به اتمام رسیده است، اما حادثه‌ای که اتفاق افتاد به دلیل تردد خودروهای سنگین عبوری با تناژ بسیار بالا بوده است که سنگ‌ها را از معادن برای سنگ شکن‌ها و سنگبری‌ها حمل می‌کنند که این اضافه‌بار ضربات بسیار محکمی به پلیت‌ها وارد کرد به طوری که یکی از آنها از قسمت لولا آسیب دید.

کمیته مصالح چیست؟

"کمیته مصالح چیست؟ " هم مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

با افزایش جمعیت کلان‌شهرها، ساخت‌وسازهای شهری نیز گسترش پیدا می‌کند و ساخت مصالح جدید با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا برای استفاده بهینه و ارائه خدمات نوین به شهروندان انجام می‌شود.

یکی از راه‌های ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و عرضه مصالح نوین و تکنولوژی از طریق "کمیته مصالح شهرداری اصفهان" است که حدود هشت سال از فعالیت آن می‌گذرد، این کمیته دارای اعضای ثابت از اداره نظارت، مناطق، اداره آزمایشگاه و کنترل کیفی است و به فراخور موضوع از اعضا برای شرکت در جلسه‌ها دعوت می‌شود؛ این کمیته علاوه بر کنترل استانداردهای لازم در استفاده از مصالح، در زمینه مصالح نوین و تهیه زیرساخت‌های استفاده از این مصالح نیز فعالیت دارد.

تضمین رفاه، سلامت و عملکرد بهتر کارمندان در سازه‌های سبز

"تضمین رفاه، سلامت و عملکرد بهتر کارمندان در سازه‌های سبز" نیز از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

امروزه بسیاری از ساکنان کره خاکی از مزایای سازه‌های سبز برای ذخیره انرژی آگاه هستند؛ شواهد حاکی است کارمندان چنین ساختمان‌هایی نیز از سطح رفاه و سلامت بهتری برخوردار هستند ضمن اینکه در انجام امور کاری نیز بهتر عمل می‌کنند.

ایستگاه اتوبوس مرکزی برلین، میزبان مجسمه‌ای عجیب

"ایستگاه اتوبوس مرکزی برلین، میزبان مجسمه‌ای عجیب" هم نظر بازدیدکنندگان ایمنا را به خود جلب کرد.

مدیران برلین، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر آلمان از احداث مجسمه‌ای به شکل یک طناب گره خورده خبر داده‌اند که عملکرد منطقه را به عنوان مکانی با تردد وسایل نقلیه مختلف به تصویر خواهد کشید.

کد خبر 556250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.