تارتار: باید سه امتیاز را در اصفهان نگه داریم/ امیدوارم عزل عزیزی خادم به نفع فوتبال باشد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت:یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل را فردا مقابل پیکان داریم، با تمام احترامی که برای این تیم قائل هستم محکوم به برد هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس خبری قبل از بازی با پیکان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل را فردا مقابل پیکان داریم، با تمام احترامی که برای این تیم قائل هستم محکوم به برد هستیم. صحبت‌های لازم را با بازیکنان انجام دادیم، باید به هر شکلی شده به صورت جوانمردانه سه امتیاز را در اصفهان نگه داریم تا نیم فصل دوم را خوب شروع کنیم.

وی ادامه داد: بیشترین تغییرات را در خط حمله داشتیم زیرا مشکلاتی در این پست وجود داشت که سعی کردیم با جذب تعدادی بازیکن رقابت را در این پست بیشتر کنیم تا امگیزه هم بیشتر شود. استقلال تیم خوبی است که مقابل آن خلق موقعیت داشتیم و به تیم امیدوار شدیم. بازیکنانم با انگیزه‌ای که مقابل استقلال داشتند بازی کنیم به هدف می رسیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه تیم ما و پیکان تغییرات گسترده ای داشته ایم، تصریح کرد: با گذشت ۱۷ هفته تیم‌ها توانستند یکدیگر را آنالیز کنند و با آگاهی وارد مسابقه شوند. در زمان کمی که داشتیم روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کردیم، پیکان منتظر اشتباه تیم مقابل است به همین دلیل در بازی‌های بیرون از خانه نتایج خوبی به دست آورده است که باید هوشیار باشیم تا صدمه نبینیم.

تارتار در خصوص محروم و مصدوم، خاطر نشان کرد: مصدوم نداریم ولی حامد نورمحمدی محروم است.

وی در رابطه با عزل عزیزی خادم، گفت: نظر خاصی ندارم، امیدوارم تصمیمی که گرفته شده به نفع فوتبال باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: امیدوارم فردا بازی خوب به نمایش بگذاریم و برنده مسابقه باشیم تا بعد از چند هفته دل هواداران را شاد کنیم.

کد خبر 556223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.