دانلود سریال جیران قسمت دوم ( قسمت 2 جیران ) کامل نسخه اصلی

دانلود سریال جیران قسمت دوم ۲ قانونی به کارگردانی حسن فتحی، دانلود قسمت دوم سریال جیران با حجم نیم رایگان و کیفیت عالی ، دانلود قسمت 2 جیران با لینک مستقیم و ترافیک نیم بهاء.

به گزارش ایمنا سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. حسن فتحی در آخرین عاشقانه خود این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایتگر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است. که برای دانلود قسمت دوم ۲ سریال جیران که این هفته جمعه در تاریخ ۳۰ بهمن ساعت ۸ صبح منتشر می شود را می توانید دریافت کنید.

داستان سریال جیران

در قسمت قبل دیدیم که ناصرالدین شاه جوان، به تازگی فرمان قتل صدراعظم محبوبش امیرکبیر را صادر کرده و دربار و حرم و دولت و مملکت دستخوش تحولات مهمی شده اند. در همین زمان و در روستای کوهسار تجریش، خدیجه دختر محمدعلی نجار، عشق شورانگیز جوانی به نام سیاوش را در سینه پنهان کرده است. و سیاوش که کودکی در خانه پدر خدیجه بزرگ شده است و قصد دارد که خدیجه را خواستگاری کند و برای این کار به دهات خود سفر می کند که مادربزرگ اش را برای خواستگاری بیارد در همین اثنا ناصرالدین شاه به صورت گمنام برای تفریح به حوالی تهران برای شکار رفته که بصورت ناگهانی خدیجه را می بیند و او را جیران خطاب می کند و این ماجرا باعث دستخوش اتفاقی خواهد شد که در این قسمت خواهید دید. در قسمت قبل شاید یک سکانس بیشتر از بقیه صحنه‌ها جلب توجه می‌کرد و عنوان سکانس برتر را از آن خود کرد؛ سکانس حضور ملک بانو خواهر شاه با بازی غزل شاکری در پشت‌بام و حضور سراسیمه شاه و دیالوگ‌های رد و بدل شده میان آن دو صحنه‌های تاثیرگذاری را به یادگار گذاشت.

********************

برای دانلود سریال جیران قسمت دوم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت دوم ۲ سریال جیران

********************

بازیگران سریال جیران قسمت ۲ دوم

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی

دانلود سریال جیران قسمت دوم ( قسمت 2 جیران ) کامل نسخه اصلی

بازی‌های برتر قسمت قبل سریال جیران

در میان انبوه حضور بازیگران مطرح و سرشناس در سریال جیران شاید بد نباشد که در هر قسمت به برترین بازیگر اشاره کنیم. در قسمت اول حضور متفاوت مهدی پاکدل و مونولوگ اجرای حکم قصاص از برترین فصل‌های بازیگری در قسمت اول بود. سریال جیران هنوز در ابتدای راه است و مخاطب باید به قوام قصه و شکل‌گیری هسته مرکزی درام فرصت کافی بدهد. آنچه تا اینجا از جیران شاهد بودیم تصویری پرصلابت از رشد سریال سازی در عرصه نمایش خانگی است که می‌تواند موجب اعتماد مخاطب و ارتقای سطح سلیقه آن‌ها شود. درباره جزئیات بیشتر پیرامون تاریخ نگاری و اهمیت داستان پردازی در نوشته‌های بعدی همزمان با پخش قسمت‌های بعد صحبت خواهیم کرد. ما برای شما دانلود سریال های در حال پخش شبکه های نمایش خانگی را قرار می دهیم.

پریناز ایزدیار در نقش جیران سوگلی ناصرالدین‌شاه

وجود بازیگران توانا فاکتور دیگری است که سبب شده تا این سریال جذابیت بیشتری به خود بگیرد. این اثر دارای ترکیب بازیگران مطرح فراوانی است که باعث شده تا به‌عنوان یکی از پربازیگرترین آثار شبکه نمایش خانگی تلقی شده و آن را از دیگر آثار متمایز نماید.

پریناز ایزدیار در این مجموعه نقش جیران سوگلی ناصرالدین‌شاه را بازی می‌کند. دو نقش درخشان کارنامه پریناز ایزدیار به همکاری‌هایش با حسن فتحی در سریال‌های «شهرزاد» و «زمانه» برمی‌گردد و حالا در سومین همکاری، ایزدیار نقش اصلی سریال «جیران» را برعهده گرفته است.

پریناز ایزدیار (زادهٔ ۸ شهریور ۱۳۶۴) بازیگر و صداپیشهٔ ایرانی است. او پس از بازی در سریال زمانه ساختهٔ حسن فتحی به شهرت رسید. نخستین کار بازیگری وی در فیلم یک مرد، یک شهر است. ایزدیار در سال ۱۳۹۴ برای بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» (۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصهٔ تلویزیون گذاشت. ایزدیار در تله فیلم‌های زیادی بازی کرده و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد مؤتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی همکاری داشته‌است. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین، در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد. او همراه با کامران تفتی و فرزاد حسنی در نمایشنامه‌خوانی سفر به نهایت دور به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی اکبری برای کمک به مؤسسهٔ محک که مخصوص کودکان سرطانی است، برنامه‌ای اجرا کردند. آن‌ها تمام پول به دست آمده را به آن مؤسسه واگذار کردند.

اولین تجربه بازیگری را با فیلم سینمایی یک مرد یک شهر در سال ۱۳۸۶ آغاز کرد. سپس با حضور در تله فیلم ماه در سایه وارد قاب تلویزیون شد.بازی چشمگیرش در سریال چند کیلومتر تا بهشت موفقیت های بسیاری را برایش به ارمغان آورد. بعد از بازی در سریال زمانه ساختهٔ حسن فتحی به شهرت رسید. او تجربه همکاری با کارگردان های بسیاری همچون فرزاد مؤتمن، مسعود آب پرور و علیرضا امینی را دارد. در سال ۱۳۹۴ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم ابد و یک روز کسب کرد. فیلم های سینمایی خط ویژه، این سیب هم برای تو، ویلایی ها، هت تریک، خوک، سرخ پوست، متری شیش و نیم، مغز استخوان و سریال های نمایش خانگی شهرزاد ۱، شهرزاد ۲، شهرزاد ۳ و جیران از دیگر کارهای این هنرمند هستند.

سال ۱۳۸۹ با فیلم اینجا بدون من وارد سینما شد سپس همین سال با سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد بازی در تلویزیون را نیز تجربه کرد.

با سریال ۵ کیلومتر تا بهشت در سال ۱۳۹۰ شناخته شد اما یکسال بعد با سریال زمانه در نقش ارغوان کنار حمید گودرزی و هومن برق نورد به شهرت رسید همچنین از سال ۹۳ تا ۹۷ نیز با سریال شبکه خانگی شهرزاد در نقش شیرین دیوانسالار بازی بسیار موفق و تحسین شده ای را نیز از خود به جای گذاشت.

ازدواج کردن را دوست دارم بخصوص که عاشق بچه هستم و عاشق تجربه کردن احساس مادری اما فکر می کنم ازدواج یک پختگی لازم دارد که هنوز به آن نرسیده ام این پختگی دوطرفه است هم زن و هم مرد باید به جایی رسیده باشند که مسئولیت یک زندگی را دونفری به دوش بکشند

خانم ایزدیار در سال ۱۳۹۴ وقتی ۳۰ ساله بود توانست در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم ابد و یک روز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را بگیرد.

کار خود را با سینما شروع کرد اما در سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» که ویژه ماه مبارک رمضان بود دیده شد و برای خود جایگاهی در عرصه تصویر دست و پا کرد. بعد از این سریال و نقش‌آفرینی راحت و روان ایزدیار جلوی دوربین و به واسطه چهره مهربان و دوست داشتنی‌اش خیلی زود به سینمای جریان اصلی راه پیدا کرد. هرچند سال‌های زیادی از حضور پریناز ایزدیار در سینمای ایران نمی‌گذرد اما او در همین زمان کوتاه چیزی بیش از بیست فیلم و سریال بازی کرده است و فیلم‌های درحال اکران و قراردادهایی که برای فیلم‌های درحال تولید بسته است، به خوبی نشان می‌دهد که فیلمسازان چقدر علاقمند به همکاری با او هستند.

اختلاف بر سر ماهیت اثر با سریال «آهوی من مارال»

سریال جیران یکی از جنجالی‌ترین سریال‌هایی بوده که در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است. این اثر از همان ابتدا با حواشی زیادی مواجه شد.

دست‌اندرکاران این اثر با سریال «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده دچار اختلافات حقوقی بر سر ماهیت آثارشان و خط قصه‌گویی در مسیری مشابه و یکسان شدند که کارشان به دعواهای حقوقی و پادرمیانی خانه سینما نیز کشیده شد.

داستان سریال «آهوی من مارال» دررابطه‌با سال‌های پایانی عمر ناصرالدین‌شاه قاجار می‌باشد اما سریال «جیران» دررابطه‌با سال‌های جوانی ناصرالدین‌شاه است.

مجاز دانلود مرجع دانلود قانونی سریال های شبکه نمایش خانگی شما را به دیدن و دانلود سریال جیران قسمت دوم ۲ دعوت می کند.

کد خبر 556209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.