جایگاه مقدس آتش‌نشانان، مرهون خون شهدا است

معاون خدمات شهری شهردار مشهد با بیان اینکه مظلومیت آتش‌نشانان در حادثه انفجار قطار نیشابور به همگان ثابت شد، گفت: جایگاه مقدس امروز آتش‌نشانان در نزد مردم، مرهون خون پاک شهدای آتش‌نشان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نجفی در مراسمی که همزمان با هجدهمین سالگرد حادثه قطار نیشابور مراسمی با حضور جمعی از مدیران شهری، آتش‌نشانان و خانواده شهدای آتش‌نشان در بهشت رضای مشهد برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره رشادت‌های آتش‌نشانان فداکار و همچنین شهدای آتش‌نشان کشور، اظهار کرد: امروز مردم نسبت به شغل و تلاش آتش‌نشانان نگاه ویژه‌ای دارند و تلاش و مجاهدت این افراد را کار مقدسی می‌دانند که دلیل آن، رشادت‌ها، از خودگذشتگی و خون شهیدانی است که در راه خدمت به مردم آسمانی شدند.

وی ادامه داد: این جایگاه مقدس و مظلومیت آتش‌نشانان در حادثه انفجار قطار نیشابور به همگان ثابت شد و پس از حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو به اوج خود رسید.

در پایان این مراسم پس از تقدیر از خانواده شهدای گرانقدر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، مزار شهدای آتش‌نشان مشهدی که در حادثه انفجار قطار نیشابور آسمانی شده بودند و مزار دو شهید راه خدمت‌رسانی به شهروندان، شهیدان «حمید نوروزی» و «امیرمحمد زارع» با گلاب غبارروبی و عطرافشانی شد.

کد خبر 556171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.