بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری یان‌چشمه

شهردار شهر یان‌چشمه گفت: بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری پنج میلیارد تومان است.

عبدالرضا نصیریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه شهرداری‌ها باید به منظور اجرا تا اسفندماه سال جاری پیشنهاد شود، در شورای اسلامی شهر به تصویب برسد و به فرمانداری ارسال شود.

وی افزود: شهرداری یان چشمه، پنج میلیارد تومان بودجه برای سال آینده به شورای اسلامی شهر پیشنهاد کرده است که در شورای شهر بررسی، تصویب و به فرمانداری ارسال شد.

شهردار شهر یان چشمه خاطرنشان کرد: بودجه شهرداری‌ها طبق آئین‌نامه مالی باید ۶۰ درصد جاری و ۴۰ درصد عمرانی باشد اما با توجه به وضعیت شهر یان چشمه، حدود ۶۲ درصد از بودجه به بخش عمرانی و مابقی به هزینه‌های جاری اختصاص پیدا کرده است.

نصیریان تاکید کرد: پروژه‌های عمرانی شامل زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت معابر سطح شهر است و امیدواریم بودجه پیشنهادی شهرداری محقق شود.

وی با بیان اینکه احداث بلوار جاده اصلی یان چشمه از اولویت‌های شهرداری در بودجه سال آینده است، تصریح کرد: احداث میادین و خروجی شهر و بلوار جاده اصلی یان چشمه از خواسته‌های بحق مردم است، چراکه شهر کمربندی ندارد و تمام خودروها از همین مسیر گذر می‌کنند؛ لذا انتظار می‌رود اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اجرای این پروژه شهرداری را یاری کند.

شهردار شهر یان‌چشمه زیباسازی مبلمان شهری و ایجاد فضای سبز را از دیگر محورهای بودجه سال آینده شهرداری برشمرد.

کد خبر 556036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.