عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از سم‌پاشی شبانه درختان نارون رفسنجان تا رونمایی از المان "مادر میهن" در گرگان و درآمد شهرداری اردبیل از پروژه‌های مشارکتی را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اختصاص بیش از پنج هزار تن قیر به محلات هدف بازآفرینی

سیدمحسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پنج هزار و ۵٠۵ تن قیر برای بهسازی معابر محلات هدف بازآفرینی در ۱۱ شهر استان تخصیص یافت.

لزوم رعایت عدالت در توزیع مالیات بر ارزش افزوده میان شهرداری‌ها

شهردار بروجرد گفت: عدالت در توزیع درآمد ناشی از مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری‌های کشور باید رعایت شود تا همه شهرها بتوانند از این منابع پایدار به میزان لازم برای توسعه شهری برخوردار شوند.

آغاز سمپاشی شبانه درختان نارون در رفسنجان

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان طرح سمپاشی و مقابله با آفات درختان نارون در سطح شهر به‌صورت شبانه از امروز آغاز کرد.

احداث بوستان محلی بالو

اصغر بهنام زاده، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از آغاز مراحل احداث بوستان بالو در خیابان مولوی واقع در منطقه یک شهرداری خبر داد.

رونمایی از المان «مادر میهن» در گرگان

سازه «مادر میهن» به یاد ۳۶ بانوی شهیده استان گلستان در میدان هزار پیچ گرگان رونمایی می‌شود.

درآمد ۶۷۸ میلیارد تومانی شهرداری اردبیل از پروژه‌های مشارکتی

محمود صفری، شهردار اردبیل در آئین تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ به شورای شهر با بیان اینکه درآمد شهرداری اردبیل از پروژه‌های مشارکتی و توافقات ۶۷۸ میلیارد تومان است، گفت: شهرداری در حال حاضر بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی در دست اجرا دارد که بخش زیادی از آنها در مرحله تعیین تکلیف است.

گام بلند شهرداری سبزوار در مسیر شفاف‌سازی

موسی رجب‌زاده، شهردار سبزوار با تاکید بر شفاف‌سازی و ارائه خدمات الکترونیکی به مردم از طریق سامانه جدید شهرداری برای کاهش هزینه‌های رفت و آمد و کاهش ترافیک شهری، گفت: در این سامانه مشخصات املاک و مستغلات، مشخصات منابع انسانی شهرداری، مشخصات قراردادها، پیمانکاران، مبالغ پرداختی و بسیاری از خدمات شهرداری به صورت الکترونیکی ارائه خواهد شد.

بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری چرمهین

شهاب ثابت‌راسخ، شهردار چرمهین گفت: بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری چرمهین ۳۵۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که از این میزان ۶۳ درصد بودجه عمرانی و سهم اعتبارات ۳۷ درصد است.

احداث پردیس سینمایی، اولویت مهم شهرداری اسدآباد

شاهین کلانتری بنگر، شهردار اسدآباد گفت: ساخت و احداث پردیس سینمایی اسدآباد یکی از اولویت‌های کاری شهرداری بوده و با جدیت پیگیر آن هستیم.

کد خبر 556028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.