تعریض زیرگذر سرحدآباد در ایستگاه پایانی

مدیر منطقه دو شهرداری فردیس گفت: تأخیر در اجرای پروژه تعریض زیرگذر سرحدآباد به دلیل مشکلات بین‌دستگاهی و تأمین منابع مالی بوده است و این طرح تا اواسط اسفندماه به بهره‎برداری می‌رسد.

سیدمهیار حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص پروژه تعریض زیرگذر سرحدآباد، اظهار کرد: متأسفانه علی‌رغم وعده‌ای که بارها برای بهره‌برداری از پروژه به مردم اعلام شد، عملیات آن به دلایل مختلف ازجمله مشکلات بین‌دستگاهی با تأخیر مواجه شد.

وی به دلایل تأخیر در اجرای پروژه زیرگذر سرحد آباد اشاره کرد و افزود: این پروژه باید به تأیید شرکت راه‌آهن کشور برسد؛ زیرا ریل سرحد آباد ریل گرم است، توقفی در تردد قطارها نیست و حین عبور قطار عملیات احداث پروژه انجام می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری فردیس خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات مربوط به تخصیص اعتبار است که باید از منابع دولتی تأمین شود؛ در حال حاضر تملکات طرفین زیرگذر سرحد آباد در حال انجام است و تلاش می‌کنیم این پروژه اواسط اسفندماه تکمیل و زیرگذر آزادسازی شود.

حسینی به تقسیم‌بندی سرحد آباد به دو قسمت شمالی و جنوبی اشاره و تصریح کرد: سرحدآباد جنوبی تاکنون در محدوده خدماتی منطقه دو شهرداری فردیس بوده است و سرحدآباد شمالی نیز با توجه به تقسیمات سیاسی وزارت کشور، تا یکم اسفندماه توسط منطقه دو شهرداری کرج به منطقه دو شهرداری فردیس تحویل داده می‌شود و این منطقه در حوزه خدماتی منطقه دو شهرداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: عملیات آسفالت و جدول‌گذاری در چند معبر سرحدآباد جنوبی در حال انجام است، نیازسنجی‌ها در سرحدآباد شمالی انجام شده است و عملیات آسفالت در این منطقه از اوایل اسفند آغاز می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری فردیس به افزایش جمعیت سگ‌های بلا صاحب در سطح منطقه اشاره کرد و افزود: با تغییر و تحول مدیریت شهری فردیس در دوره گذشته، شهرداری فردیس فاقد پیمانکار برای جمع‌آوری سگ‌ها بود.

حسینی با بیان اینکه ماه گذشته بیش از ۱۵۰ قلاده سگ توسط پیمانکار جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: از ماه گذشته و با انعقاد قرارداد با پیمانکار، جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب، محله به محله در سطح منطقه انجام می‌شود.

کد خبر 555984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.