فراخوان مشمولان اصفهانی پایه خدمتی اسفندماه ۱۴۰۰

‌معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از مشمولان اصفهانی پایه خدمتی اسفندماه ۱۴۰۰ خواست تا ساعت هفت صبح روز یکشنبه یکم اسفندماه در محل شهرک آزمایش شهر اصفهان برای انجام مراحل اعزام به مراکز آموزشی خود حضور یابند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ مهرداد پناهپوریان اظهار کرد: تمام مشمولان اصفهانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفندماه ۱۴۰۰ را دریافت کردند، باید ساعت هفت صبح روز یکشنبه یکم اسفندماه سال ۱۴۰۰ در محل شهرک آزمایش شهر اصفهان حضور یابند تا مراحل اعزام آنان به خدمت دوره ضرورت انجام شود.

وی همراه داشتن برگ واکسیناسیون کووید ۱۹ را با برگ واکسن مننژیت و دوگانه در روز اعزام را ضروری دانست و افزود: مشمولان باید اصل مدارک موردنیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، کارت ملی، شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص خود را به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بر لزوم حضور به موقع مشمولان در موعد مقرر تاکید کرد و گفت: عدم حضور به موقع در زمان و محل تعیین شده غیبت محسوب می‌شود و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با مشمولان غایب رفتار خواهد شد.

کد خبر 555982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.