استقرار جوی پایدار تا پایان هفته/افزایش ابر بدون بارش در استان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از استقرار جوی نسبتا پایدار تا پایان هفته روی استان خبر داد و گفت: از روز جمعه در اکثر مناطق استان گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود؛ اما این سامانه برای استان اصفهان، بارشی به همراه ندارد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواخر هفته روی استان است؛ بر این اساس آسمان در اکثر مناطق استان به شکل صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی این شرایط را در مناطق صنعتی و کلان‌شهر اصفهان باعث غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در ساعت‌های اولیه روز دانست و افزود: از روز جمعه در اکثر مناطق استان گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود اما این سامانه برای استان اصفهان، بارشی به همراه ندارد.

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: حداکثر دمای اصفهان امروز به ۱۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه فردا صبح نیز سه درجه سانتی‌گراد می‌رسد. گرم‌ترین نقطه استان امروز خوروبیابانک با ۲۰ درجه سانتی‌گراد است و خنک‌ترین شهرستان بوئین و میاندشت با منفی ۱۱ درجه است.

کد خبر 555915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.