در بودجه سال آینده شهرداری نگاه ویژه به محلات کم برخوردار شده است

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: اعضای شورای شهر با حضور در بین مردم بدنبال رفع مشکلات آنها هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه جراره در جمع مردم محله نایبند جنوبی اظهار کرد: اعضای شورا به همراه شهرداران مناطق با حضور در مساجد محلات مشکلات را رصد می‌کنند و با برنامه ریزی در رفع آنها تلاش خواهند کرد.

وی ادامه داد: محله نایبند جنوبی از محلات قدیمی و با اصالت و آبروی شهر بندرعباس است که رفع مشکلات موجود از اولویت‌های شورای شهر خواهد بود.

رئیس شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه حضور در بین مردم از برنامه‌های شورای ششم است، ادامه داد: مشکلات محلات بر اساس اولویت بندی و با نظر ساکنان محلات مرتفع خواهد شد.

جراره اضافه کرد: ساکنان محلات بهتر از همه به مشکلات محله خود آگاه هستند که می‌توان با کمک آنها مشکلات را به راحتی حل کرد.

وی ادامه داد: بازگشایی و احداث خیابانی در این محله از خواسته‌های به حق مردم است که در بودجه سال ۱۴۰۱ احداث این خیابان جزو اولویت‌های شورا و شهردار قرار دارد.

رئیس شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: در بودجه سال آینده شهرداری به محلات کم برخوردار نگاه ویژه ای داریم که نایبند جنوبی یکی از این محلات است.

جراره با اشاره به مشکلات مردم این محله در اخذ سند مالکیت گفت: رفع مشکلات سند مالکیت مردم از جمله موارد بسیار مهمی است که شورا و شهرداری تلاش می‌کنند با کمک دستگاه‌های ذیربط از جمله مسکن و شهرسازی و بنیاد مستضعفان این مشکل را حل کنند.

کد خبر 555799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.