مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان معرفی شد

در مراسمی مجتبی معین وزیری به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با حضور سید محمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جلیلی مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی و علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان مراسم تودیع هادی ابراهیمی و معارفه مجتبی معین وزیری مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان برگزار شد.

حبیب الله جلیلی مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم اظهار کرد: بخشندگی برای مسئولین ما در نظام جمهوری اسلامی یک وظیفه است و طبق بیان مرحوم علامه طباطبایی مهربانی با همه آفریده‌ها است و بخشندگی در نظام اسلامی یعنی تکریم ارباب رجوع و پذیرش مسئولیت‌ها وظیفه ما مسئولین است.

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: هرمزگان لایق بهترین‌ها است و می‌شود با کنار هم بودن مشکلات را حل کرد و اتفاقات خوبی در این استان رقم زد.

وی خاطرنشان‌کرد: دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت کار در استان قدرت فراوانی دارند و می‌توانند با تلاش‌های مضاعف مشکلات را با تصمیمات خودشان رفع کنند، از اعضای شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت کار در استان می‌خواهیم مدیرکل جدید را یاری کنند.

سید محمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: یکی از اصلی‌ترین آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برقراری عدالت است.

وی افزود: وزیر کار تحت هجمه‌های رسانه‌ای قرار گرفته چون در حال مبارزه با تبعیض است.

حسینی ادامه داد: برقراری عدالت هزینه دارد و مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی عدالت را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: فرصت‌ها زود گذرند و باید به گونه‌ای کار کرد که تا آخرین لحظه عمر و مسئولیت از بیشترین ظرفیت خود برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

حسینی ادامه داد: مسئولان باید توجه داشته باشند که جایگاه مدیریت یک امانت است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در انتصاب مدیران کل استان‌ها به توصیه‌ها توجهی نمی‌کنیم، گفت: معین وزیری طبق فرایندی فنی و تخصصی منصوب شد، وی وامدار فلان نماینده و فلان ستاد نیست.

وی تصریح کرد: در وزارتخانه از معین وزیری حمایت خواهد شد تا بتواند برنامه‌های وزارتخانه را در استان به خوبی راهبردی کند.

مجتبی معین‌وزیری مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم اظهار کرد: خداوند بزرگ را شاکرم که باری دیگر توفیق خدمت به مردم هرمزگان به من اعطا کرد.

وی ادامه داد: از اعتماد مقام عالی وزارت، استاندار هرمزگان، نمایندگان و امام جمعه به بنده سپاسگزار هستم‌.

وی افزود: از همکاران این اداره خواهش دارم همینطور که همراه ابراهیمی بودند به من هم کمک کنند. چرا که به هیچ عنوان زیبنده هرمزگان نیست که رتبه اول بیکاری را داشته‌باشیم و باید برای حل این مشکل تلاش کنیم.

معین‌وزیری بیان‌کرد: از ابراهیمی می‌خواهم ما را تنها نگذارند تا بتوانیم از تجاربشان استفاده کنیم و اگر در منصب بالاتری نیز مورد استفاده قرار گرفتند حتماً ما را یاری کنند.

وی افزود: از کسانی که مخالف انتصاب بنده بودند خواهش می‌کنم اگر ذره‌ای دوستدار انقلاب هستند دست مرا بگیرند تا بتوانیم مشکلی از مشکلات مردم را حل کنیم.

علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان نیز گفت: چرخش مدیریت، چرخش نخبگان در جامعه است.

رئوفی با بیان اینکه، عدم مطالبه گری هرمزگان موجب افزایش نرخ بیکاری شده است، افزود: هرمزگان با پتانسیل‌های فراوان نباید دارای نرخ بیکاری بالایی باشد.

وی، مدیرکل جدید هرمزگان را مدیری با تجربه دانست و افزود: بزرگ‌ترین سرمایه هر دستگاهی، نیروی انسانی آن دستگاه است.

وی ابراز امیدواری کرد که معین وزیری با برنامه‌ریزی بتواند اتفاقات خوبی در استان رقم بزند.

به گزارش ایمنا، طی حکمی از سوی حجت الله عبدالملکی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجتبی معین‌وزیری به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان منصوب شد.

کد خبر 555730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.