نگاه به حل مشکلات باید انقلابی و جهادی باشد

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه فریدون‌شهر بخشی از پیکره استان است، گفت: برای برطرف شدن مشکل حاشیه‌نشینی در اصفهان، باید به فریدون‌شهر رسیدگی شود و نگاه به مشکلات، انقلابی و جهادی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری امروز- دوشنبه بیست‌وپنجم بهمن‌ماه- در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران فریدون‌شهر، با اشاره به گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پس از حکومت امیرالمومنین، حکومتی مانند جمهوری اسلامی تشکیل نشد که سلسله مراتب آن بر پایه احکام الهی بوده و طاغوتی نباشد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به اهمیت جهاد تبیین در راستای حفظ و حراست از انقلاب و ارزش‌های نظام، تصریح کرد: ایران اسلامی تنها کشوری است که ولایت فقیه بر آن حاکم آن است، لذا نباید به اصل انقلاب خدشه وارد شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: نظام جمهوری اسلامی فراز و نشیب‌های زیادی داشته است، لذا در تجزیه و تحلیل‌ها باید مواظب باشیم اصل نظام و انقلاب زیر سوال قرار نرود زیرا حضرت امام خمینی (ره) کشور را از وابستگی به کشورهای بیگانه نجات داد و به آن شرف و عزت بخشید.

وی با بیان اینکه انقلاب خدمات زیادی در مناطق محروم کشور از جمله فریدن بزرگ انجام داده است، افزود: در طول دوران انقلاب، هر کجا انقلابی عمل کردیم، موفق شدیم و هر کجا به دنبال تفکرات لیبرالیسم و سکولاریسم یا وابستگی به دولت‌های غربی رفتیم، زمین‌گیر شدیم.

جان‌نثاری با بیان اینکه در هشت سال گذشته ظرفیت‌های کشور به دلیل اینکه مسئولان منتظر معجزه غربی‌ها بودند معطل شد، اما می‌توانیم کارهای روی زمین مانده را به اتمام برسانیم، افزود: لازم است در کشور به شعارهای انقلابی عمل کنیم تا انقلاب تقویت و در جهان به الگوی اقتصادی تبدیل شود.

فریدون‌شهر پیکره استان اصفهان است

وی با تاکید بر اینکه فریدون‌شهر بخشی از پیکره استان است و برای برطرف شدن مشکل حاشیه‌نشینی در اصفهان، باید به فریدون‌شهر رسیدگی شود، گفت: عقل اداره حکومت ایجاب می‌کند که درست عمل کنیم، نباید به گونه‌ای عمل شود که مردم این منطقه زندگی در حاشیه اصفهان را انتخاب کنند و معضل اجتماعی به وجود آید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان اظهار کرد: فرماندار فریدون‌شهر نباید همیشه در استان به دنبال حل مشکلات باشد، بلکه مسئولان استان باید به شهرستان سفر کنند و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گیرند تا مسائل حل شود.

وی با بیان اینکه نگاه به حل مشکلات باید انقلابی و جهادی باشد تا کار مفید انجام شود، گفت: هر کسی امید را در دل مردم روشن کند و کمر همت برای رفع مشکلات آنها ببندد، انقلابی است.

جان‌نثاری با بیان اینکه فرماندار متعلق به تمام آحاد مردمی است، باید در تصمیم‌گیری‌ها با مردم مشورت کند، در میان مردم حضور یابد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گیرد، گفت: امید و اعتماد مخدوش شده مردم باید برگردانده شود و دل خوشی آنها افزایش یابد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از خدمات ۳۰ ماهه "رضا صفری" فرماندار سابق فریدون‌شهر قدردانی و "محمدجواد صفا" به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

کد خبر 555666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.