کلاه‌برداری میلیاردی با وعده فروش وام

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از دستگیری فردی که با وعده فروش وام در فضای مجازی دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ازیک شهروند خمینی‌شهری کلاه‌برداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ غلامرضا براتی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی اینستاگرام وی را فریب داده و مبلغ دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از وی کلاه‌برداری کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی مدعی بود در یکی ازسایت‌های تبلیغاتی با یک آگهی در زمینه فروش وام کلان بانکی مواجه شده، با فرد فروشنده تماس برقرار کرده است و فروشنده از وی مبلغ چهار میلیارد ریال جهت مقدمات درخواست وام تقاضا می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر ادامه داد: در پی درخواست فرد کلاه‌بردار، فرد شاکی فریب خورده علی‌رغم هشدار پلیس درخصوص سایت‌های تبلیغی و واریز نکردن وجه تا قبل از دریافت خدمات، بدون دریافت هیچ‌گونه مدرک و نشانی، در چند مرحله مبلغ دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به حساب فرد شیاد واریز می‌کند و در آخر متوجه می‌شود از او سوءاستفاده شده است و کسی جوابگوی وی نیست.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی و اقدامات پلیسی در فضای مجازی متهم را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

کد خبر 555603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.