سرزمین خورشید از مولود کعبه زیبا و نورانی شد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از فضاآرایی، زیباسازی و نورپردازی مناطق مختلف شهر همزمان با ولادت با سعادت امیرالمومنین، حضرت علی (ع) و روز گرامیداشت مقام پدر خبر داد.

سیدمحسن رهنمایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۳۵ المان شمسه ویژه تبریک ولادت حضرت علی (ع) در نقاط مختلف شهر مشهد جانمایی شده است و علاوه بر آن حدود یک‌هزار و ۳۰۰ عدد از پرچم‌های موجود در عرشه پل‌ها و میادین سطح شهر با استفاده از پارچه‌های الوان تزئین شده است.

وی ادامه داد: در حوزه نورپردازی و فضاآرایی شبانه شهر مشهد علاوه بر رفع نقص و فعال بودن بیش از ۲۳۰ هزار متر از ریسه‌های نوری در سطح شهر، اکران بیش از ۱۵۰ المان خورشیدی با موضوع تبریک ولادت حضرت علی (ع)، اکران طرح ویژه ولادت این امام همام با استفاده از ۲۴ چراغ شابلون‌دار گوبو و اکران ۴۰ عدد المان نوری باعنوان "یا علی" در معابر منتهی به حرم مطهر رضوی انجام شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حریم رضوی، شست‌وشو و تنظیف معابر در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر نیز به صورت روزانه و ویژه انجام می‌شود.

کد خبر 555585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.