ذوب آهن یک _ خاتون بم ۲/ بم تیم های اصفهانی را با نتایجی مشابه شکست داد

دو تیم ذوب آهن و خاتون بم در هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان به مصاف یکدیگر رفتند که بازی به نفع خاتون بم تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دوشنبه _بیست و پنجم بهمن ماه تیم فوتبال ذوب آهن و خاتون بم از ساعت ۱۳ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه دوم با نتیجه دو بر یک به نفع خاتون بم تمام شد.

هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان

دیدار ذوب آهن و خاتون بم

ورزشگاه: فولادشهر

داوران: آسو جواهری، انسیه مافی نژاد، زهرا رمرودی، زهرا رئیسی

ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن: زهره کودایی، میناداوودی، رقیه شهبازی، فاطمه اردستانی، سمیه فیضی، هانیه علیمردانی، مرضیه فیضی، سمیه خرمی، الهام فرهمند، خدیجه محمدی و شیوا فاضلی

سرمربی: شهبازی

ترکیب تیم فوتبال خاتون بم: زهراسربالی، بهناز طاهرخانی، زهراقنبری، عاطفه رمضانی، سمانه چهکندی، شهناز جعفری زاده، ملیکا محمدی، منی محمودی، زهراخواجوی، نگین زندی و سحر رمضانی.

سرمربی: مرضیه جعفری

کارت زرد:

ذوب آهن: شهبازی (دقیقه ۳۶)، سمیه خرمی (دقیقه ۴۰)

کارت قرمز:

گل‌ها:

خاتون بم: زهرا قنبری (دقیقه ۳،۵۰)

ذوب آهن: خرمی (دقیقه ۲۷)

شرح بازی: خاتون بم بازی را تهاجمی آغاز کرد و با استفاده از شلوغی در دفاع ذوب آهن گل زودهنگامی به ثمر رساند. تا دقیقه ۱۵ بم موقعیت ایجاد کرده و توپ و میدان را در اختیار دارد. در حالی که خاتون بم بازی را در اختیار داشت، اردستانی با یک توپ‌گیری و ضد حمله خرمی را صاحب توپ کرد که این بازیکن هم گل تساوی را به ثمر رساند. در دقایق پایانی نیمه اول بازهم ذوبی ها اشتباه گل اول را انجام دادند، اما این بار کودایی توپ را جمع کرد که نیمه اول با نتیجه تساوی به پایان رسید.

نیمه دوم: ذوبی ها در اوایل نیمه دوم گل دوم را دریافت کردند. خاتون بم عقب نمی‌کشد و بازیکنان این تیم بازهم موقعیت سازی می‌کنند. گاندو هادر این نیمه یک موقعیت جدی هم نداشتند. داور چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود بم تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۱: ضربه بازیکن خاتون بم با اختلاف کم از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: طاهر خانی با عبور از مدافعین ذوب آهن به دروازه کوادیی رسید که شوت این بازیکن با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۴۶: ضربه سر بازیکن تیم فوتبال خاتون به از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱: ضربه بازیکن خاتون بم از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۳ (خاتون بم): توپی روی دروازه ذوب آهن آمد که در محوطه جریمه شلوغ شد و زهرا قنبری با استفاده از این موقعیت گل نخست بازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۹( ذوب آهن): اردستانی با یک توپ‌گیری فوق‌العاده پاسی برای خرمی داد که این بازیکن هم توپ را از بالای سر خواجوی وارد دروازه کرد.

دقیقه ۵۹( خاتون بم): بازیکن خاتون بم توپی روی دروازه ذوب آهن فرستاد که زهرا قنبری با ضربه سر گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

کد خبر 555582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.