برگزاری جلسات مستمر با سازمان‌های مردم‌نهاد ضرورت دارد

شهردار بروجرد گفت: جلسات مستمر با سازمان‌های مردم‌نهاد باید به دفعات تشکیل شود تا نقاط قوت و ضعف شهرداری شناسایی شود و به سوی آینده‌ای روشن قدم برداریم.

‌یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مشکلات و بدهی‌های سنوات گذشته گریبانگیر شهرداری شده است، اظهار کرد: انتصاب شهرداران و مدیرانی که در حوزه کاری خود تخصص نداشته‌اند، موجب بروز مشکلات و وارد شدن ضربه‌های شدید به پیکر شهرداری شده است.

وی افزود: برای برون‌رفت از این مشکلات، مشارکت مردم در توسعه و آبادانی شهر امری ضروری است و با همکاری شهروندان توسعه و آبادانی شهر محقق می‌شود.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: ارائه راهکار و ایده‌های مناسب از طرف فعالان مردم‌نهاد به شهرداری می‌تواند اهرم حرکت به سمت پیشرفت و توسعه باشد.

عیدی‌بیرانوند تصریح کرد: شهر خوب داشتن با مشارکت مردم در طرح‌های عمرانی، حفظ محیط زیست، پرداخت به موقع عوارض، اشاعه فرهنگ حفظ اموال و جذب سرمایه‌گذار امکان‌پذیر است.

وی برگزاری جلسات بیشتر با فعالان مردم‌نهاد را ضروری دانست و گفت: این‌گونه جلسات باید به دفعات تشکیل شود تا نقاط قوت و ضعف شهرداری شناسایی شده و به سوی آینده‌ای روشن قدم برداریم.

کد خبر 555564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.