تقویت مهارت‌های فناوری در قطب علمی جدید سنگاپور

قطب علمی سنگاپور به زودی میزبان دوره‌هایی آموزشی در زمینه کاربردهای فناوری‌های سه بعدی در دنیای واقعی خواهد بود تا از این طریق، قدرت داده‌های فضایی را برای پیاده‌سازی پروژه‌های صنعتی و شهر هوشمند به تصویر بکشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، متخصصان شرکت فناوری و هوش مصنوعی Vizzio با همکاری مؤسسه آموزش فنی سنگاپور در تلاش هستند یک قطب علمی جدید احداث کنند و در آن بر مهارت‌های مختلف در زمینه مجازی‌سازی سه بعدی و استراتژی‌های دوقلوی دیجیتال متمرکز شوند. مدیران شرکت Vizzio در اجرای این پروژه، مسئولیت همه‌گیری استفاده از رویکردهای سه بعدی را به عهده خواهند داشت ضمن این‌که آن‌ها در نظر دارند با همکاری مؤسسه آموزش فنی، دانشجویان و داوطلبان، آموزش را از یادگیری مهارت‌های فنی برای بهینه‌سازی مزایای آن به ویژه در دنیای هوشمند آینده مطمئن کنند.

تقویت مهارت‌های فناوری در قطب علمی جدید سنگاپور

در این راستا، آموزش‌ها در سه حوزه توانمندسازی نیروی انسانی، تقویت مراکز تجاری با اندازه کوچک و متوسط و در نهایت دیجیتالی‌سازی و افزایش پایداری شهرها برگزار خواهد شد. مدیران مؤسسه آموزش فنی نیز مدعی شده‌اند که فرآیند هوشمندسازی شهری را در سراسر کشور ادامه خواهند داد تا دانش‌آموزان و دانشجویان را از مهارت‌های کافی برای اشتغال در آینده و حضور در فرایندهای تصمیم‌گیری شهری برخوردار کنند. ارائه یک برنامه آموزشی کل‌نگر و تلفیق آموزش با کاربرد فناوری‌های سه بعدی در دنیای واقعی برای نمایش قدرت داده‌های فضایی جهت پیاده‌سازی پروژه‌های صنعتی و شهر هوشمند در تحقق این اهداف مهم‌ترین نقش را ایفا خواهد کرد.

شرکت Vizzio در نظر دارد از طریق ارائه خدمات مشاوره‌ای خود به مؤسسه آموزش فنی سنگاپور، مهارت‌های نیروی انسانی را تقویت کند و از این طریق به توسعه یک برنامه درسی چندرشته‌ای جدید برای دانش‌آموزان و دانشجویان بپردازد. این برنامه، شاخه‌هایی نظیر تجسم‌سازی محیط اطراف و کاربردهای فضایی همه‌جانبه را برای افزایش احتمال اشتغال و آمادگی بیشتر دانشجویان مؤسسه آموزش فنی در بر خواهد گرفت. علاوه بر این، Vizzio از طریق ایجاد یک مدرس آواتار، اهداف بلندپروازانه مؤسسه آموزش فنی را مبنی بر توسعه آموزش دیجیتالی نیز تحت حمایت قرار خواهد داد. همه آواتارهای مدرس، مجهز به نمایش‌های پاورپوینت آموزشی خواهد بود و کارکنان مؤسسه آموزش فنی را در ارائه خدمات آموزشی پیشرفته یاری خواهد کرد.

تقویت مهارت‌های فناوری در قطب علمی جدید سنگاپور

کد خبر 555546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.