حیدری: جلسه روز پنجشنبه برای فوتبال ملی سرنوشت‌ساز خواهد بود

به گفته عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه هیئت رئیسه، یک جلسه سرنوشت‌ساز برای آینده فوتبال ایران خواهد داشت.

طهمورث حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با آخرین وضعیت صندلی ریاست فدراسیون فوتبال و جلسه هیئت رئیسه در راستای تعیین آینده فدراسیون اظهار کرد: در حال حاضر شرایط در فدراسیون کاملاً به هم ریخته است؛ روز پنجشنبه به‌همراه سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون یک جلسه بسیار مهم و سرنوشت‌ساز خواهیم داشت که آینده فوتبال ملی مملکت تحت تأثیر آن خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هم‌اکنون زمان صحبت کردن در خصوص این شرایط نیست افزود: فعلاً وقتش نیست که در این رابطه صحبتی انجام دهیم، پس از جلسه روز پنجشنبه پاسخگوی شما خواهم بود و در خصوص خروجی آن جلسه توضیح خواهم داد.

به گزارش ایمنا، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که هفته گذشته برای عزل رئیس فدراسیون به اجماع رسیدند، حالا به‌نظر می‌رسد برای انتخاب جانشین موقت رئیس فدراسیون نیز توافق کرده‌اند؛ توافقی که البته قطعی نیست و مخالف و موافقانی داشته است؛ اما هیئت رئیسه فدراسیون بر سر دو گزینه در نهایت به اجماع رسیده‌اند و برای انتخاب گزینه نهایی کماکان بحث‌ها وجود دارد.

در روزهای گذشته و بعد از اینکه برگزاری جلسه روز پنجشنبه جهت عزل و برکناری عزیزی‌خادم با حضور هیئت رئیسه قطعی شد، اعضا تقریباً با انتخاب طهمورث حیدری به عنوان جانشین عزیری‌خادم به توافق رسیدند؛ اما مخالفت حیدری با متحدان عزل رئیس فدراسیون باعث شده تا برخی در انتخاب او مردد شوند. از آنجا که حیدری در جلسات خصوصی با مخالفان عزیزی‌خادم هم‌رای نبوده و در جمع امضاکنندگان قرار نگرفته است، هنوز تردید در انتخاب او وجود دارد. البته در کنار حیدری نام اصولی هم آمده؛ اما جاه‌طلبی وی باعث شده که سایر اعضای هیئت رئیسه در انتخاب او هم مردد باشند و به اصولی اعتماد نکنند.

باید دید در جلسه هیئت رئیسه در روز پنجشنبه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت اعضا برای عزل عزیزی‌خادم به توافق نهایی می‌رسند و اینکه نفر جانشین انتخاب خواهد شد یا خیر. هر چه هست به قدری جلسه مهم خواهد بود که عضو هیئت رئیسه آن را برای فوتبال ملی سرنوشت‌ساز دانسته است.

کد خبر 555527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.