تقدیم بودجه ۱۴۰۱ شهرداری باغبادران به شورای شهر

شهردار باغبادران گفت: بودجه ۳۶۶ میلیارد ریالی شهر باغبادران با ۹۰ درصد افزایش نسبت به سال جاری به شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الله امینی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر باغبادران با بیان اینکه نخستین لایحه بودجه در دوره مدیریت جدید شهری به شورای ششم تقدیم شد، اظهار کرد: با توجه به مفاد بند ۱۲ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، قانون انتخاب شهرداران مصوب سال ۷۵ و اصلاحات بعدی مبنی بر الزام به تصویب بودجه پیشنهادی شهرداری در شورای اسلامی شهر، لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری باغبادران شامل درآمدها و هزینه‌های پیش‌بینی‌شده به عنوان نقشه راه سال آینده شهرداری به شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

وی افزود: بودجه امسال شهرداری باغبادارن ۱۹۲ میلیارد ریال پیش‌بینی شده بود که ۴۷ درصد آن عمرانی و ۵۳ درصد آن جاری است.

شهردار باغبادران با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کارشناسی برای تدوین بودجه، خاطرنشان کرد: تدوین بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ و روند تصویب بودجه شهرداری طی سالیان گذشته، با حضور مدیران واحدهای مختلف مورد بررسی و بازنگری قرار گرفت و در نهایت به سمت تنظیم بودجه افزایشی اما واقعی حرکت کردیم.

امینی تاکید کرد: با توجه به روند تحقق بودجه و لزوم ارائه خدمات شایسته به شهروندان، بودجه سال آینده شهرداری باغبادران با افزایش ۹۰ درصدی نسبت به بودجه امسال، ۳۶۶ میلیارد ریال پیش‌بینی شد.

وی اضافه کرد: ۴۲ درصد بودجه سال آینده شهرداری باغبادران به هزینه‌های جاری و ۵۸ درصد آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته است.

شهردار باغبادران گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام گرفته و با همراهی شورای اسلامی شهر، این بودجه می‌تواند لایه اول باشد و لایه‌های بعدی در قالب اصلاحات، در طول سال به شورای اسلامی شهر جهت بررسی ارسال خواهد شد.

کد خبر 555509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.