قدرت موشکی ایران، خط قرمز مذاکرات است

یک کارشناس مسائل بین‌المللی گفت: امروز هر قدرتی که بخواهد به منافع جمهوری اسلامی ایران دست‌درازی کند در کوتاه‌ترین زمان مورد هدف موشک‌های بالستیک و نقطه‌زن قرار خواهد گرفت.

حمید محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ویژگی‌های موشک «خیبرشکن» اظهار کرد: از موشک بالستیک خیبرشکن به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی شد و واکنش‌های متعددی را در سطح بین‌الملل به دنبال داشت، زیرا این موشک بالستیک از خانواده موشک‌های فاتح است؛ در عملیات حمله به پایگاه عین‌الاسد شاهد هنرنمایی موشک‌های فاتح ۱۱۰ و ۳۱۳ بودیم.

وی افزود: فاصله سرزمین‌های اشغالی تا مرزهای غربی جمهوری اسلامی ایران حدود یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر است و قطعاً این موشک بالستیک می‌تواند به‌راحتی تمام نقاط اسرائیل را مورد هدف قرار دهد، همچنین موشک «خیبرشکن» قابلیت عبور از سامانه پدافندی گنبد آهنین را دارا است.

این کارشناس مسائل بین‌المللی ادامه داد: امروز هر قدرتی که بخواهد به منافع جمهوری اسلامی ایران دست‌درازی کند در کوتاه‌ترین زمان مورد هدف موشک‌های بالستیک و نقطه‌زن قرار خواهد گرفت.

محمدی خاطرنشان کرد: قدرت موشکی ایران خط قرمز مذاکرات است و همزمانی مذاکرات وین و رونمایی از این موشک بالستیک به خوبی بیانگر این موضوع است، بر اساس سخنان مقام معظم رهبری قدرت موشکی جزو مسائل ناموسی انقلاب اسلامی است و در این خصوص هیچ‌گونه مذاکره‌ای با جهان نداریم.

کد خبر 555503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.