در کل جریان بازی از استقلال سرتر بودیم/شانس، عامل پیروزی استقلال بود

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در تمام زمان مسابقه بهتر از استقلال بودیم. در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن، بازی باید با نتیجه تساوی به پایان می‌رسید اما استقلال با چاشنی شانس ما را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرمان قاسمی درخصوص دیدار با استقلال و شکست یک بر صفر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: بازی خوبی بود اما متأسفانه فرصت‌هایمان تبدیل به گل نشد. فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم که از دست دادیم و باید بگویم، شانس استقلال سه امتیاز این بازی را برای آنان به ارمغان آورد. از نظر ایجاد موقعیت و مالکیت توپ سرتر از استقلال بودیم؛ فرصت‌های پرشمار ذوب‌آهن و تک موقعیت استقلال گویای همه‌چیز است، اما متأسفانه یک لحظه غفلت باعث شد شکست بخوریم.

وی با اشاره به اینکه داور هم در تک گل بازی تأثیرگذار بود، افزود: ۳۰ ثانیه پیش از به‌ثمر رسیدن گل، یک خطا روی بازیکن ما انجام شد که داور از آن صحنه گذشت و همان توپ منجر به گل استقلالی‌ها شد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در رابطه با فرصت‌های از دست رفته بی‌شمار گاندو های اصفهانی تصریح کرد: تیرک دروازه استقلال، چند واکنش خوب سیدحسین حسینی و بی‌دقتی در ضربات آخر بدشانسی‌های ما را تکمیل کرد. از موقعیت‌ها بهره نبردیم و گلی دریافت کردیم که فکرش را نمی‌کردیم. در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن این دیدار باید با تساوی به پایان می‌رسید؛ اما نتیجه پایانی برخلاف جریان مسابقه بود.

آرمان قاسمی در رابطه با زمان برگزاری این دیدار در ساعت هفت شب آن‌هم در فصل زمستان خاطرنشان کرد: نسبت به ساعت برگزاری بازی اعتراض کردیم؛ حتی برای بازگشت به اصفهان پروازها پر بود اما متأسفانه برنامه‌ای بود که اعلام کرده بودند و اصرار هم داشتند که این مسابقه در همان زمان تعیین‌شده برگزار شود؛ در نهایت این موضوع باعث شد ما با یک روز تأخیر به اصفهان بازگردیم درحالی‌که چهار روز دیگر هم باید با پیکان در خانه مصاف داشته باشیم.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی زمان این بازی هم به گونه‌ای بود که تنها گریبان تیم ما را گرفت؛ امیدوارم از حالا به بعد چنین اتفاقی نیفتد که تیم‌های شهرستانی پس از انجام دیدار در تهران، ناچار شوند به‌خاطر زمان بازی یک روز بیشتر در تهران بمانند و در کنار هزینه‌ها و خستگی بازیکنان، برای انجام دیدارهای آینده خود هم با مشکل مواجه شوند.

مدافع با تجربه تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره دیدار هفته آینده گاندوهای اصفهانی با پیکان اظهار کرد: در آغاز لیگ شروع خوبی داشتیم، متأسفانه دو بازی برگشت را از دست دادیم اما در دیدار خانگی مقابل پیکان قطعاً برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم و پیروزی می‌شویم. به یاری خدا فقط با همین هدف هفته آینده مقابل پیکان قرار خواهیم گرفت.

کد خبر 555497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.