نتایج هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال + جدول

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز با بازی استقلال و ذوب آهن به پیایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شنبه و یکشنبه _ بیست و سوم و بیست و چهارم بهمن ماه_ هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این هفته از ساعت ۱۶ رو در روی تراکتور قرار گرفت که با تک گل طالب ریکانی به پیروزی رسید و با ۲۵ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت. تراکتور هم با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت.

تیم فوتبال پدیده میزبان مس رفسنجان بود که با نتیجه سه بر یک از این تیم شکست خورد و با ۵ امتیاز در رده آخر جدول باقی ماند و مس رفسنجان هم با ۲۹ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

تیم فوتبال سپاهان به مصاف نفت مسجد سلمان رفت که شاگردان نویدکیا با نتیجه چهار بر یک این تیم را شکست دادند و با ۳۲ امتیاز در رده سوم جای گرفت، نفت مسجد سلیمان هم با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت.

تیم فوتبال استقلال در مهم‌ترین بازی این هفته مقابل ذوب آهن به میدان رفت که با تک گل یامگا این تیم را شکست داد. استقلال با ۴۱ امتیاز صدرنشین باقی ماند و ذوب آهن هم با ۱۸ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان میزبان فجر سپاسی بود که با دو گل این تیم را شکست داد. گل گهر با ۲۵ امتیاز در رده هفتم و فجر سپاسی با ۱۳ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفتند.

تیم فوتبال نساجی مازندران به مصاف پرسپولیس رفت که با نتیجه سه بر یک بازی را واگذار کرد و با ۲۱ امتیاز در رده دهم جای گرفت، پرسپولیس هم با ۳۸ امتیاز در رده دوم باقی ماند.

تیم فوتبال فولاد مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت که با تک گل عارف آقاسی این تیم را از پیش رو برداشت. فولاد با ۲۴ امتیاز در رده نهم و آلومینیوم اراک با ۲۵ امتیاز در رده پنجم قرار گرفتند.

تیم فوتبال پیکان میزبان هوادار بود که با نتیجه دو بر یک از این تیم شکست خورد و با ۲۵ امتیاز در رده ششم جای گرفت و هوادار هم با ۱۷ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال پس از پایان هفته هفدهم به شرح زیر است:

نتایج هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال + جدول

کد خبر 555483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.