ذوب‌آهن یکی از بهترین بازی‌های فصلش را انجام داد/نمایش خوبی نداشتیم اما هوشمندانه بردیم

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ذوب‌آهن اگر در تمامی بازی‌های فصل مانند امروز بازی کند به جایگاهی که لایق آن است می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مهدی‌پور پس از پیروزی استقلال مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی امروز سنگین بود، نمایش ذوب‌آهن یکی از بهترین عملکردهایش در کل رقابت‌های این فصل بود، برای ذوب‌آهن آرزوهای بهترین‌ها دارم، امیدوارم در ادامه فصل بتوانند نتایج مناسبی کسب کنند.

وی با تمجید از عملکرد ذوب‌آهن افزود: قطعاً جایگاه ذوب‌آهن اینجای جدول نیست و اگر بتوانند تمامی بازی‌هایشان را مانند دیدار امروز انجام دهند قطعاً در جدول رده‌بندی شرایط بهتری خواهند داشت و به آن رتبه‌ای که لیاقتش را دارد می‌رسد.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در رابطه با نمایش ضعیف استقلال مقابل ذوب‌آهن تصریح کرد: تیم ما امروز کمی خسته بود، هفته گذشته ۱۲۰ دقیقه یک بازی سنگین و پرفشار را با تیم پیکان انجام دادیم و خستگی‌مان طبیعی بود.

مهدی‌پور در خصوص صحبت سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن مبنی بر اینکه تیمشان بهتر بازی کرده و لایق باخت نبوده خاطرنشان کرد: به نظر آقای تارتار احترام می‌گذارم، آن فوتبال دلخواه مان را ارائه ندادیم؛ اما مهم سه امتیاز این دیدار بود که با یک بازی هوشمندانه موفق شدیم کسب کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که هدف استقلال قهرمانی است یا خیر؟ گفت: به نظر من بازی به بازی جلو برویم و تمرکزمان روی هر مسابقه باشد با کسب پیروزی در تمامی دیدارها می‌توانیم به هدفی که مدنظرمان است برسیم.

کد خبر 555481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.