ابراهیم زاده: باختیم ولی خوب باختیم/ روزهای خوب ذوب آهن در راه است

بازیکن تیم ذوب آهن گفت: نیم فصل دوم را خوب شروع کرده‌ایم قطعاً روزهای خوب ذوب آهن در راه است. فکر نمی‌کنم کسی از باشگاه به خاطر بازی ناراحت باشد و فقط به دلیل باخت ناراحت هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود ابراهیم زاده پس از دیدار مقابل استقلال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ذوب آهن تیم بزرگی است و این اتفاق ممکن است در شرایط خاص برای تیم‌های دیگر نیز رخ دهد و دچار بحران شوند. شرایط بهتر می‌شود. بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند، نیم فصل دوم نیم فصل خوبی برای ما خواهد شد. باختیم ولی خوب باختیم. فکر نمی‌کنم کسی از باشگاه بخاطر بازی ناراحت باشد و فقط به دلیل باخت ناراحت هستند. اینکه در مقابل تیم استقلال در آزادی هجومی بازی کنیم و سراسر تیم در حمله باشد یک امتیاز مثبت است و نشان دهنده این است حرفی برای گفتن داریم.

وی در ادامه در خصوص زمان این دیدار گفت: مقداری هوا سرد بود. باشگاه نامه زده بود که فدراسیون یا بازی ما یا پرسپولیس را ساعت ۳ برگزار کنند که قبول نکردند. دیدار بعدی با پیکان برای ما بازی ۶ امتیازی است. در دور رفت مقابل پیکان شکست خورده‌ایم اما امیدوارم در این بازی که میزبان هستیم پیروز شویم.

ابراهیم‌زاده در خصوص روند بازی، افزود: استقلال تیم صدر جدول است شکلی که ما مقابل استقلال بازی کردیم کار هر تیمی نیست. موقعیت‌های خوبی داشتیم که نتوانستیم وارد دروازه کنیم اما باخت خوبی بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر پایان شرایط بد ذوب آهن، گفت: ما نیز دوست داریم شرایط بهتر شود. نیم فصل دوم را خوب شروع کرده‌ایم قطعاً روزهای خوب ذوب آهن در راه است.

بازیکن ذوب آهن با اشاره به تغییرات مدیریتی، خاطرنشان کرد: همیشه تغییرات خوب بوده است. رئیس کارخانه حمایتمان کرد و بین دو نیمه با ما صحبت‌هایی داشت و از قبل بازی در ورزشگاه بود. امیدوارم این اتفاق تداوم داشته باشد. وی یک رئیس فوتبالی است که از کادر و بازیکنان حمایت می‌کند.

وی با اشاره به تیم داوری بازی، تصریح کرد: داوری خوب بود، چیز خاصی وجود نداشت. در یک صحنه داور می‌توانست به بازیکن حریف کارت دهد و غیر از آن موقعیت خاصی نبود.

کد خبر 555472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.