تصادف خونین مینی‌بوس با نیسان در تهران+عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تصادف یک دستگاه مینی‌بوس با نیسان در بزرگراه شهید آوینی تهران، شش مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش ایمنا، جلال ملکی از وقوع حادثه تصادف خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۴۵ صبح امروز یکشنبه یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید آوینی، نرسیده به بزرگراه سلمان فارسی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی درخصوص جزئیات این حادثه افزود: بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد؛ آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند، یک دستگاه مینی‌بوس که سرویس جابه‌جایی پرسنل یکی از کارخانجات صنعتی بوده با تعدادی سرنشین هنگام حرکت به شدت با قسمت عقب یک دستگاه نیسان که بار میوه حمل می‌کرده است، برخورد کرده بود.

تصادف خونین مینی‌بوس با نیسان در تهران / راننده محبوس شد + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: راننده نیسان دچار مصدومیت شده بود و پنج نفر از سرنشینان مینی‌بوس که مرد بودند، دچار مصدومیت شدند؛ چهار نفر از این افراد پیش از رسیدن آتش‌نشانان خارج شده بودند.

وی افزود: راننده که یک مرد حدوداً ۴۵ ساله بود، به علت اینکه قسمت جلوی مینی‌بوس خسارت دیده بود، پشت فرمان محبوس شده بود و قادر به خروج نبود که آتش‌نشانان عملیات رهاسازی را آغاز کردند و با تجهیزات هیدرولیکی بخشی از قطعات خودرو را برش دادند و موفق شدند این فرد را که از ناحیه پا مصدوم شده بود، خارج کنند.

ملکی ادامه داد: هر شش نفر به عوامل اورژانس تحویل شدند و در پایان محل ایمن‌سازی شد، خودروها به حاشیه امنی منتقل شدند و برای بررسی علت حادثه محل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.

تصادف سرویس کارگران یک کارخانه صنعتی | محبوس شدن راننده پشت فرمان

منبع: مهر

کد خبر 555376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.