نساجی - پرسپولیس/ فرصت فراموشی سوپرجام

نساجی و پرسپولیس عصر امروز (یکشنبه) در قالب هفته هفدهم لیگ برتر با هم مصاف خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه _ بیست و چهارم بهمن ماه _ میهمان نساجی مازندران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد خواهد بود تا پس از تعطیلات نیم فصل شاهد استارت سرخ‌ها در لیگ برتر باشیم. آن‌ها هفته گذشته سوپرجام را به فولاد خوزستان واگذار کردند و حالا برای ماندن در کورس قهرمانی لیگ برتر و نزدیک‌تر شدن به استقلال، فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارند. آن سوی میدان نیز شاگردان الهامی که با ۲۱ امتیاز در جایگاه نهم به تعطیلات رفته بودند، با رؤیای آسیا شدن ادامه مسابقات را پی خواهند گرفت.

دست و پنجه با پنجره نیمه باز

پرسپولیسی‌ها که پیش از شروع تعطیلات نیم فصل آمادگی خوبی در لیگ داشتند و از هفت هفته انتهایی تنها یک بار و آن هم در همین شهر مشهد تن به تساوی داده بودند، با شکست در سوپرجام تحت فشار قرار گرفتند. از سوی دیگر باز و بسته شدن مکرر پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس اجازه جذب نفرات تأثیر گذار را تا این لحظه به آن‌ها نداده و این در حالی است که احتمالاً رامین رضائیان به زودی قراردادش را در تهران با سرخ‌ها عقد خواهد کرد.

در این بین مهدی شیری پس از عملکرد نامطلوب در دیدار سوپرجام در لیست خروجی یحیی قرار گرفت و چند ماه قبل هم رادوشوویچ بالاخره ایران را ترک کرد. سرخ‌پوشان که بیرون از زمین با چنین مسائل مدیریتی و مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، درون زمین مصرانه دنبال ششمین قهرمانی متوالی خود هستند و برای این مهم، روزهای پراسترسی را پیش رو خواهند داشت.

وضعیت امیدوارکننده مصدوم‌ها؛ عیسی باز می‌گردد؟

در بازی امروز مهدی ترابی که تست کرونایش مثبت شده، قادر به همراهی سرخ‌پوشان نیست و از طرفی امید عالیشاه و عیسی آل کثیر نیز هنوز مصدومیت‌شان بر طرف نشده تا بتوانند برای پرسپولیس به میدان روند. با این حال احسان پهلوان و میلاد سرلک مشکلی برای حضور در دیدار امروز ندارند و یحیی می‌تواند از وجودشان بهره برد.

۹ هفته شکست ناپذیری شاگردان الهامی

نساجی در این فصل توانسته با ساکت الهامی خود را کاملاً از منطقه خطر دور کرده و برخلاف فصل قبلی، با خیالی آسوده لیگ را دنبال کند. این در شرایطی است که نساجی از هفته هفتم و شکست دو بر صفر مقابل شاگردان نویدکیا، به مدت ۹ هفته هرگز مقابل تیمی بازنده نبوده و این موضوع کار را برای سرخ‌ها دشوار خواهد کرد. البته نساجی اگر چه تعداد شکست کمی جلوی نامش در جدول ثبت شده اما ۹ بار با تساوی دیدارهایش پایان یافته که از این حیث پس از آلومینیوم رکورددار است.

نساجی، همچنان خانه به دوش!

این تیم مازندرانی در فصل جاری با مشکل ورزشگاه محل بازی دست و پنجه نرم می‌کند و الزام سازمان لیگ برای استفاده از ورزشگاهی با چمن طبیعی، آن‌ها را خانه به دوش کرده است. نساجی یکی از مسابقاتش در لیگ را در نقش جهان اصفهان میزبانی کرد اما از آن پس ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) مشهد که درب‌هایش را به روی پدیده مشهدی بسته را به عنوان محل میزبانی‌هایشان از رقبا برگزیدند. باید دید مسئولان استان مازندران کی موفق خواهند شد پروژه ورزشگاه وطنی قائم‌شهر را به نتیجه برسانند.

کد خبر 555269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.