سال آینده برای شهر دیگری مسابقه می دهم/تعداد مسئولان رشته ما از ورزشکاران بیشتر است!

" دغدغه ما یک مسئول خوب است، شخصی که می‌خواهد در موتورسواری و اتومبیلرانی ریاست کند باید از خود این رشته باشد تا بتواند ورزشکار را درک کند، نمی‌دانم چه کسی پشت حواشی که در اصفهان به وجود آمده قرار دارد، اما به موتورسواری و اتومبیلرانی ظلم می‌کنند. "

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدتی است که هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان اصفهان درگیر حواشی شده و ورزشکاران نسبت به این موضوع معترض هستند، اما با این وجود چند روز گذشته مسابقات قهرمانی کشور اتومبیلرانی در ورزشگاه آزادی تهران پس از دو سال و با حضور ۸۰ نفر برگزار شد که مهرداد صفری از اصفهان در کلاس سرعت مقام اول را به دست آورد.

گفتنی است این راننده قهرمانی‌های متعددی به دست آورده و از افراد به نام رشته خود است که نسبت به بی اهمیتی مسئولان اتومبیلرانی و موتور سواری در اصفهان گله مند است و اعتقاد دارد اگر شرایط به همین شکل پیش برود دیگر برای اصفهان مسابقه نخواهد داد. خبرنگار ایمنا گفت و گویی با مهرداد صفری داشته که در ادامه می‌خوانید:

با توجه به اینکه دو سال از مسابقات دور بودید، سطح این رقابت‌ها چگونه بود؟فکر می‌کردید قهرمان شوید؟

ورزشکاران تشنه مسابقه بودند و سطح بدی نداشت. پیش بینی می‌کردم قهرمان شوم اما نتیجه مسابقه معلوم نیست. در استارت این رقابت چراغ دینام ماشینم روشن شد و با استرس اول شدم!

تمریناتی که در اصفهان دارید رضایت بخش است؟

اصفهان حدود دو سال است که حواشی زیادی پیدا کرده که مربوط به مسئولان است. این شهر ۲۰ قهرمان در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی ندارد، اما چند برابر آن مسئول دارد.

مطمئناً این حواشی به ورزشکار و رشته شما آسیب زده است.

بله، متاسفانه به ورزشکار اهمیت نمی‌دهند. در مسابقات کشوری که شرکت می‌کنم اسم اصفهان را روی زبان‌ها می‌اندازیم اما سرپرست هیئت من را نمی‌شناسد! حتی چند روز گذشته سمیناری در تهران برگزار شد که باید از هیئت اتومبیلرانی اصفهان برایم معرفی نامه می‌زدند، اما این کار را نکردند و من به صورت آزاد شرکت کردم. شرایط به این شکل پیش برود برخلاف میل خودم برای یک شهر دیگری مسابقه می‌دهم.

سال آینده برای شهر دیگری مسابقه می دهم/تعداد مسئولان رشته ما از ورزشکاران بیشتر است!

با این تفاسیر مشخص است که حسابی نسبت به بی مهری‌ها خسته شده اید.

رشته پر هزینه‌ای داریم من هم به خاطر عشق و علاقه خودم است که فعالیت می‌کنم و یک ورزشکار بی احترامی و کم توجهی از مسئولین می بیند از رشته خود خسته نمی‌شود بلکه از شهرش خسته می‌شود!

به زودی مجمع انتخاباتی هیئت برگزار می‌شود. آیا برای ریاست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان کاندید می‌شوید؟

خیر، زیرا حاشیه را دوست ندارم و تا روزی که پایم روی گاز است مسابقه می‌دهم.

دغدغه شما به عنوان یک ورزشکار اتومبیلرانی چیست؟

دغدغه ما یک مسئول خوب است، شخصی که می‌خواهد در موتورسواری و اتومبیلرانی ریاست کند باید از خود این رشته باشد تا بتواند ورزشکار را درک کند، نمی‌دانم چه کسی پشت حواشی که در اصفهان به وجود آمده قرار دارد، اما به موتورسواری و اتومبیلرانی ظلم می‌کنند.

سال آینده برای شهر دیگری مسابقه می دهم/تعداد مسئولان رشته ما از ورزشکاران بیشتر است!

اخیراً در یک برنامه تلویزیونی به نام دست فرمون که از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود، از طرف استان دیگری شرکت کردید. دلیل این تصمیم چه بود؟

برای این مسابقه یک تیم تشکیل شد که از اصفهان که من، زینب دلداده، علی هاشمی و حمید زارع در آن حضور داشتیم، اما احترام ورزشکار حفظ نشد و ما را اذیت کردند که برای یک شهر دیگر شرکت کردیم. موتور سوارمان حمید زارع بود و به دلیل اینکه تیم نداشتیم، متاسفانه نتوانست در این برنامه شرکت کند.

فکر می‌کنید شهرهای دیگر هم مشکلات اصفهان را دارند؟

خیر، روزی که اسلالوم در کشور راه افتاد، یک تیم از شاهین شهر تشکیل شد که در هرکجای ایران برای مسابقه می‌رفتیم مقام می‌آوردیم اما این رشته را در اصفهان نابود کردند. بعید می دانم این قبیل مشکلات را در استان‌های دیگر شاهد باشیم.

و اما حرف آخر؟

امسال در مسابقات کشوری به خاطر دل خودم مسابقه دادم که اگر شرایط به همین شکل پیش برود سال دیگر برای شهری دیگر مسابقه می‌دهم و ورزشکارانی هم که با خودم هستند را به آنجا می برم. ۱۵ سال سابقه و حکم مربیگری دارم، اما به هیئت نمی‌برم زیرا از نام من سو استفاده می‌کنند. حتی باید به این اشاره کنم که برای مسابقات کشوری مقام اول را به دست آوردم اما یک بنر برای من نزدند، از هرکس که در این رشته سوال کنید صحبت‌های من را تایید می‌کند. در استان‌های دیگر ورزشکاری در یک رشته هشتم می‌شود، مسئولان آن شهر حمایت انجام می‌دهند و شخص را رسانه‌ای می‌کنند که وقتی این ها را می‌بینیم و با شرایط خودمان مقایسه می‌کنم واقعاً ناراحت می‌شویم.

گفت و گو از: کیمیا گلپیرا_ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 555257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.