ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته هفدهم لیگ‌برتر به مصاف نساجی مازندران می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتبال ایران و پس از تعطیلات نیم‌فصل، تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت ۱۷ امروز با تیم فوتبال نساجی مازندران دیدار خواهد کرد. شاگردان گل‌محمدی قصد دارند با پیروزی برابر تیم نساجی، همچنان در کورس رقابت با تیم استقلال رقیب دیرینه خود باشند. سرخ‌پوشان پایتخت در بازی سوپرجام برابر تیم فولاد شکست خوردند و نتوانستند برای پنجمین بار قهرمان این بازی شوند. آن‌ها در این دیدار تلاش می‌کنند شکست گذشته را فراموش کنند و در کورس قهرمانی با رقبای سرسخت خود باقی بمانند.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی قرمزپوشان را در این دیدار بررسی کنیم:

دروازه‌بان جدید درون دروازه؟

«حامد لک» دروازه‌بان اول پرسپولیس دروازه‌بان نخست این تیم در نیم‌فصل اول بود، اما با آمدن احمد گوهری به پرسپولیس و عملکرد لک در دو بازی گذشته باید دید گل‌محمدی از دروازه‌بان جدیدش استفاده خواهد کرد یا خیر.

خط‌دفاعی با یک‌تغییر در سمت راست

سعید آقایی، علی نعمتی و فرشاد فرجی و احتمالاً وحدت هنانوف چهار مدافع سرخ‌پوشان در برابر نساجی را تشکیل خواهند داد. سیدجلال حسینی به‌نظر می‌رسد در این بازی نیمکت‌نشین باشد، مهدی شیری روز گذشته از پرسپولیس جدا شد و با توجه به اینکه رامین رضائیان بازیکن جدیدالورود پرسپولیس این بازی را از دست می‌دهد سیامک نعمتی باز هم در دفاع راست خواهد ایستاد.

هافبک‌های پرسپولیس بدون ترابیِ کرونایی

کمال‌الدین کامیابی‌نیا، منوچهر صفروف و میلاد سرلک که پس از طی‌کردن دوران قرنطینه به میادین بازگشته و احسان پهلوان هافبک‌های پرسپولیس تهران در سیستم چهار، چهار، دو در تقابل با نساجی خواهند بود. ضمن این‌که رضا اسدی هم روی نیمکت خواهد بود. مهدی ترابی هم کماکان به‌علت مثبت‌بودن تست کرونایش قادر به همراهی پرسپولیس نخواهد بود.

زوج عبدی و امیری

در خط هجومی پرسپولیس، فقط مهدی عبدی است که امید اول گلزنی پرسپولیس خواهد بود. وحید امیری گزینه کناری عبدی است تا با او در خط هجومی زوج این تیم در مقابل فولاد را تشکیل دهد. حامد پاکدل تنها گزینه جانشینی عبدی در خط تهاجمی است. عیسی آل‌کثیر دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد و امید عالیشاه هم هفته‌هاست مصدوم است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی

حامد لک، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، علی نعمتی، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی

کد خبر 555246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.