ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب‌آهن

تیم فوتبال استقلال امروز مقابل ذوب‌آهن اصفهان صف‌آرایی می‌کند و سخت در تلاش است که همچنان روند شکست‌ناپذیری خود را حفظ و صدر جدول را هم از دست ندهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز- یکشنبه بیست‌وچهارم بهمن_ در یکی از بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی رودرروی هم قرار می‌گیرند. آبی‌ها بعد از پیروزی سخت مقابل پیکان در بازی یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، حالا مأموریت مهم حفظ صدر جدول لیگ و ادامه شکست‌ناپذیری را در پیش روی خود دارند؛ آن هم مقابل ذوبی‌هایی که شرایط بدی دارند.

به همین منظور قصد داریم ترکیب احتمالی و ابتدایی آبی‌پوشان پایتخت مقابل گاندوهای اصفهانی را مورد بررسی قرار دهیم که در ادامه می‌خوانید:

دروازه‌بان، همان همیشگی

پس این‌که بازی یک هشتم نهایی جام حذفی را علیرضا رضایی در چهارچوب دروازه استقلال بود، حالا به نظر می‌رسد همانند ابتدای فصل تا الان، محافظ قفس آبی‌ها در دیدار امروز، سیدحسین حسینی باشد.

خط دفاع دستخوش تغییر

احتمالاً امروز، دانشگر، حسین مرادمند و سیاوش یزدانی که یک جلسه محرومیت وی در دیدار مقابل هوادار سپری شد، در قلب دفاع خواهند بود و جعفر سلمانی نیز یار سمت چپ است و کمی رو به جلوتر به شکل نفوذی بازی خواهد کرد که البته نقش یک هافبک را خواهد داشت.

میانه میدان آبی‌پوشان

در میانه زمین، مهدی‌پور مجبور است مقابل تیم همشهری و سابق خود صف‌آرایی کند. ژستد و زبیر نیک‌نفس هم به شرطی که مصدوم یا محروم نباشند، در آن منطقه یار همیشه ثابت هستند، وریا غفوری هم نفوذهای سمت راست را برعهده خواهد داشت.

خط حمله؛ زهردار و سرعتی

در خط حمله فرهاد مجیدی دستش باز است. احتمالاً امروز ارسلان روی نیمکت بنشیند و در مقابل، یامگای با تجربه که در جدول گلزنان هفت گله است، همراه با حسین‌زاده جوان و با انگیزه، نفرات اصلی خط آتش استقلال را تشکیل دهند تا دفاع ذوب‌آهن را اذیت کنند.

با این حساب، نفرات اصلی و احتمالی تشکیل دهنده ترکیب استقلال تهران برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، به شرح زیر است:
حسین حسینی، سیاوش یزدانی، حسین مرادمند، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، رودی ژستد، زبیر نیک‌نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده و یامگا احتمالاً شروع‌کننده بازی خواهند بود.

کد خبر 555241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.