استقلال_ ذوب‌آهن/ گاندوها یا تیم فرهاد، کدام‌یک شکار می‌شوند؟

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با هدایت تارتار، امروز کار بسیار سختی مقابل تیم بدون شکست استقلال در پیش دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _‌یکشنبه، بیست‌وچهارم بهمن‌ماه_ در یکی از بازی‌های منم هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. استقلال مجیدی شاید نمایش‌های چندان دلچسبی ارائه نمی‌دهد، اما آنها مدام یکی پس از دیگری حریفان را در لیگ و جام حذفی از پیش رو برمی‌دارند و دورانی فوق‌العاده را سپری می‌کنند. از طرفی ذوب‌آهن جایگاه خوبی ندارد و شرایط خوبی را سپری نمی‌کند.

اوضاع عجیب نقل و انتقالات آبی‌ها

تیم فوتبال استقلال در پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر، شرایط عجیبی را تجربه کرد. این تیم توانست صالح حردانی و آمانوف را به خدمت بگیرد و در مقابل چند بازیکن مثل آرش رضاوند، متین کریم‌زاده، فردین رابط و امین قاسمی‌نژاد به شکل قرضی و عارف آغاسی و رشید مظاهری هم به طور قطعی از این تیم جدا شدند که در نوع خود عجیب و دور از انتظار بود. با این حال خبر می‌رسد مشکل ثبت قرارداد استقلالی‌ها رفع شده است. مدیران باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات، با فرشید باقری و فرشید اسماعیلی توافق کردند و به این ترتیب مشکل ثبت قرارداد حردانی و آمانوف بازیکنان جدید این تیم حل شد.

استقلال ارزش‌گذاری شد!

قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: باشگاه پرسپولیس سه هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان و باشگاه استقلال دو هزار ۷۸۰ میلیارد تومان توسط کارشناسان دادگستری از اموال این دو باشگاه، ارزش‌گذاری شده است. قطعاً این خبر بهترین اتفاق برای هواداران دو تیم است تا از زیر سلطه دولت بیرون بیایند و با مالک جدید ضمن پرداخت بدهی‌ها شرایط خوبی را تجربه کنند و دیگر شاهد بدهی‌ها و اتفاقاتی از این دست نباشند. هرچند باید دید آیا خریداری پیدا می‌شود که توان پرداخت این پول را داشته باشد؟

استقلال_ ذوب آهن/ گاندوها یا تیم فرهاد، کدامیک شکار می‌شوند؟

تارتار در ذوب‌آهن انقلاب می‌کند؟

گاندوها این فصل در ادامه دو فصل اخیر نتایج مورد انتظار را کسب نکرده‌اند. حذف از جام حذفی با شکست سه بر صفر مقابل پرسپولیس و باخت در نصف دیدارهای این فصل و قرار گرفتن در رده یازدهم جدول به خوبی از حال نه چندان خوب در اردوگاه نگین سبز خبر می‌دهد. ذوبی‌ها در نقل و انتقالات زمستانی سعی کردند با جذب چند بازیکن جای خالی مهره‌های جدا شده از تیم را پر کرده و مشکلات ذوب‌آهن در نیم فصل اول را حل کنند. باید دید در ادامه رقابت‌های لیگ برتر چه نتایجی از سوی شاگردان تارتار رقم می‌خورد.

جهانی و چند ستاره‌ای که جدا شدند

در چند روز گذشته چند بازیکن مثل شهاب گردان، بابامحمدی، مرتضی خراسانی از تیم اصفهانی جدا شدند. بدون تردید مهم‌ترین مهره‌ای که با ذوبی‌ها خداحافظی کرد میلاد جهانی بود که رابطه خوبی با تارتار نداشت؛ او ستاره گاندوها بود و قطع به یقین در غیاب این ستاره پر تلاش، بخش زیادی از بار هجومی ذوب‌آهن کم می‌شود. نکته جالب این‌جاست که جهانی به جای رفتن به اهواز یا اراک، راهی اردوگاه طوفان زرد (سپاهان) شد. حالا این بازی، نخستین مسابقه بدون آقای ستاره است.

کد خبر 555239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.