آغاز نظارت کرونایی بر مترو تهران

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز نظارت کرونایی مدیریت بحران در ایستگاه‌های متروی پایتخت خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی نصیری با اشاره به مصوبات چهارمین جلسه ستاد کرونا شهرداری تهران، اظهار کرد: این جلسه با محوریت حفظ سلامت شهروندان در اماکن شهری به خصوص ناوگان حمل‌ونقل عمومی برگزار شد و بر اساس آن مقرر شد ناظران مدیریت بحران با حضور در ایستگاه‌های مترو به بررسی وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی بپردازند.

وی با بیان اینکه طی دو هفته اخیر سه جلسه اضطراری ستاد کرونا در شهرداری تهران برگزار شده است، افزود: در این جلسات حدود ۵۰ مصوبه درباره نحوه مقابله با امیکرون به تصویب رسیده که محوریت آن مراقبت از سلامتی شهروندان، کارکنان و خانواده کارکنان شهرداری تهران بوده است.

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با ابراز نگرانی در خصوص وضعیت بهداشتی مراکز تجمعی، خاطرنشان کرد: متأسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سینماها نادیده گرفته شده و سینماها به روال قبل از کرونا اداره می‌شوند.

نصیری اضافه کرد: در جشنواره فیلم فجر و برگزاری کنسرت‌های موسیقی پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشد و دست‌اندرکاران به شیوه‌نامه‌های بهداشتی توجهی نشان ندادند.

وی تصریح کرد: ۱۵۰ تیم در ۱۵۰ رام قطار مترو، به نظارت میدانی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهند پرداخت و باید درباره جزئیات فعالیت این تیم‌ها تصمیماتی اتخاذ شود.

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه موضوع دیگر اطلاع‌رسانی این تصمیمات به شهروندان است، گفت: در اجرای این برنامه از ظرفیت تیم‌های داوطلب و واکنش اضطراری در ترکیب این تیم‌ها استفاده می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 555213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.