پیروزی امروز کمک زیادی به سپاهان می کند/تلاش برای دعوت به تیم ملی

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: پیروزی در بازی امروز کمک زیادی در ادامه راه به ما خواهد کرد، از حالا هم به پیروزی در دیدار آینده فکر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشاد احمدزاده پس از پیروزی چهار گل سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از ناکامی در چند بازی به یک برد خیلی‌خوب و با گل‌های زیبا دست یافتیم و قطعاً این پیروزی در ادامه بازی‌ها خیلی به ما کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هواداران او را بهترین بازیکن سپاهان در نیم‌فصل نخست می‌دانند، افزود: این‌گونه هم نیست، هواداران همیشه لطف داشته‌اند، اما وقتی یک بازیکن عملکرد خوبی ارائه می‌دهد دلیلش تلاش یک تیم است؛ خوشحال و شاکرم که در کنار چنین بازیکنانی بازی می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: بازیکنان به یکدیگر کمک می‌کنند، بعد از یک فصل و نیم حضور در فولاد وقتی به سپاهان آمدم هم‌تیمی‌ها کمک زیادی به من کردند و قدردان آنها هستم.

احمدزاده در پاسخ به این سوال که آیا به تیم‌ملی هم فکر می‌کند یا خیر؟ تصریح کرد: ابتدا صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی را تبریک می‌گویم، من هم تمامی تلاشم را به کار می‌گیرم تا نظر سرمربی تیم‌ملی را به عملکرد خودم جلب کنم و به تیم‌ملی دعوت شوم.

وی خاطرنشان کرد: سپاهان همیشه یک تیم مدعی قهرمانی بوده و به قهرمانی هم فکر می‌کند، هم‌اکنون ما در شرایطی قرار داریم که باید بازی به بازی پیش برویم، هدفمان ابتدا بازی امروز بود و از حالا خودمان را برای دیدار هفته آینده آماده می‌کنیم و آخر فصل هم امیدوارم با قهرمانی دل هوادارانمان را شاد کنیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که برخی گفته‌اند بازیکنان با اعضای کادر فنی مشکل دارد، آیا این موضوع صحت دارد؟ گفت: نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا ساخته می‌شود، من که تا به حال چنین چیزی ندیده‌ام، این‌ها فقط و فقط بازی‌های رسانه‌ای است تا جو سپاهان را تخریب کنند.

کد خبر 555193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.