کسی برای استقلال نمی تواند شرط بگذارد/مقابل ذوب آهن باید باهوش بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به عنوان سرمربی هر زمانی که مربی هر تیم از جمله استقلال باشم اگر بازیکن می‌خواهد به من بگوید قصد رفتن دارد بدون معطلی موافقت می‌کنم، بازیکن باید بداند در چه تیم بزرگی بازی می‌کند.

به گزارش ایمنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و ذوب‌آهن اظهار کرد: اغلب بازی‌های ما در داخل خانه است و روی این بازی‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده ایم، می‌دانیم که ذوب آهن هم تیم خوبی است و اگر باهوش نباشیم دچار مشکل می‌شویم.

وی در خصوص برگزاری بازی در ساعت هفت شب گفت: من مشکلی در این زمینه نمی‌بینیم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه فردا تیمش با سه یا چهار مدافع بازی می‌کند، تصریح کرد: من که نمی‌توانم در مورد مسائل فنی بازی صحبت کنم، اجازه بدهید فردا بازی شروع شود و آن وقت سیستم مشخص می‌شود.

وی در خصوص زمان بازگشت «عارف غلامی» به میادین فوتبال گفت: عارف با ما تمریناتش را شروع کرده و به زودی به تیم اضافه می‌شود.

مجیدی در خصوص اینکه آیا از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات راضی بود یا خیر؟ افزود: به عنوان سرمربی هر زمانی که مربی هر تیم از جمله استقلال باشم اگر بازیکن می‌خواهد به من بگوید قصد رفتن دارد بدون معطلی موافقت می‌کنم، بازیکن باید بداند در چه تیم بزرگی بازی می‌کند، تا روزی که در اینجا هستم هر بازیکنی که فکر رفتن دارد بهتر است برود حال چه فیکس باشد و چه ذخیره.

وی ادامه داد: با همه احترام برای افرادی که جدا شده‌اند باید بگویم چند نفر در لیست خروجی نبودند، مثلاً آغاسی گفت من شرایط روحی ندارم که در تهران بمانم، تنها بحثی که با باشگاه داشتم این بود اگر بازیکنی نمی‌خواهد بماند به صورت قطعی باید جدا شود.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: چگونه بازیکن برای باشگاه شرط می‌گذارد؟ شأن باشگاه را حفظ می‌کنم، هر بازیکنی که می‌خواهد می‌تواند از استقلال برود. آنقدر استقلال بزرگ است که با جدایی چند نفر اتفاقی برایش رخ ندهد، «قاسمی نژاد» صحبت کرد و گفت می‌خواهد برود و البته موافقت کردم، بقیه مکانیزم جدا شدن وی را باشگاه تصمیم گرفته است.

وی افزود: تا روزی که در این تیم هستم اجازه نمی‌دهم کسی برای استقلال شرط بگذارد، همین جوانان مطمئن باشید آنقدر خوب خواهند بود که سال بعد همه تیم‌های دیگر دنبال آنها خواهند آمد.

مجیدی در خصوص برگزاری تمرین در مجموعه انقلاب گفت: دیروز آنجا تمرین کردیم و تا پایان تمرین نگران مصدوم شدن بازیکنان بودم و به همین دلیل به زمین تمرین آرارات برگشتیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر در بازگرداندن شخصیت به این تیم موافق بوده است؟ گفت: به خودم و کادر و مجموعه اجرایی باشگاه تبریک می گویم چراکه در این کار موفق بودیم. فکر نمی‌کردم به این سرعت به این شرایط برسیم، یکی از مباحث همین شخصیت تیمی است. شخصیت تیم من یعنی نباختن؛ چون تیم گل نمی‌خورد بیشتر خوشحال هستم که پنج گل بزند، امروز به بازیکنانم گفتم که شخصیت را به استقلال برگردانند. به بچه‌ها گفتم ۱۴ بازی دیگر داریم و باید این روند را حفظ کنیم و کارمان را ادامه بدهیم.

وی در خصوص اینکه آیا از دو بازیکن جدید تیم می‌تواند استفاده کند یا خیر؟ گفت: دو سه بار اتفاقاتی رخ داد که بازیکنان به استادیوم آمدند و گفتند چند بازیکن نمی‌توانند ما را همراهی کنند، تا کنون به من گفتند این بازیکنان می‌توانند ولی فردا چه می‌شود را نمی دانم.

مجیدی در خصوص اینکه تکلیف «سعید مهری» با استقلال چه می‌شود؟ عنوان کرد: سعید امروز همراه با تیم تمرین کرد ولی به صورت کلی بعد از نیم فصل چند بازیکن را در لیست قرار ندادم و به باشگاه اسامی آنها را گفتم، نکته‌ای که کسی به آنها نمی‌پردازد این است که دو بازیکن با کیفیت به استقلال آوردم، روزی که در مورد «علیرضا رضایی» حرف زدم دوستان حرف من را باور نکردند در آینده می‌بینید این بازیکنان جدیدی که آمدند چه فوتبالیست‌هایی خواهند شد.

وی در خصوص اینکه بعد از بازی با پیکان در مورد مسائل مالی صحبت‌هایی را انجام داد، گفت: این مسائل درونی خانوادگی است که زیاد در مورد آنها بهتر صحبت نکنیم امروز بیشتر با بازیکنان در مورد مسائل فنی و ۲۰ دقیقه در خصوص اهمیت بازی حرف زدم با درایتی که از آقای آجورلو سراغ دارم این مسائل زودتر رفع خواهد شد.

کد خبر 555191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.