هیچ فشاری از طرف مدیریت باشگاه وارد نشده است/هرکس دلش با تیم بود جذب شد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازیکنانی را جذب و حفظ کردیم که تفکرات آنها با ما یکی است و البته دلشان با تیم ذوب آهن است.

به گزارش ایمنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی سنگینی برای هر دو تیم است، در تعطیلات بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم، اما می‌دانیم کار سختی داریم ما تیم مصمم و خوبی هستیم و می‌توانیم حریف را به دردسر بیندازیم البته استقلال امسال شرایط خوبی دارد، اما امیدوارم برنده بازی باشیم.

وی در خصوص اینکه وضعیت تیم را در نقل و انتقالات چطور ارزیابی می‌کند؟ گفت: سعی کردیم بازیکنانی را نگه داریم که دلشان با تیم باشد، اسامی به بازیکنان دادیم ولی می‌دانیم در نیم فصل جذب بازیکن سخت است البته اعضای هیأت مدیره برای جذب نفرات مد نظر تلاش کردند، فکر می‌کنم تا حدودی ضعف‌هایمان را پوشش بدهیم.

تارتار افزود: در نیم فصل جذب بازیکن خیلی سخت است چون تیم‌ها نفرات خوب خود را از دست نمی‌دهند، اما بازیکنانی را جذب کردیم که با تفکرات ما آشنایی دارند.

سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص اینکه ظاهراً فشارهایی از طرف باشگاه متحمل شده است؟ گفت: این حرف را قبول ندارم چون باشگاه نهایت همکاری را داشته است؛ اعضای باشگاه تمام تلاش خود را برای نفرات مد نظر ما انجام داد و شرایط بهتری نسبت به سال گذشته داشتیم و البته شرایط ما در نیم فصل نیز بهتر می‌شود.

سرمربی ذوب آهن در خصوص جدایی میلاد جهانی گفت: معمولاً بازیکنان دوست دارند در جایی باشند که بیشتر بازی کنند، ضمن قدردانی از بازیکنان جدا شده سعی کردیم نفراتی را به خدمت بگیریم که دلشان با تیم باشد.

وی در خصوص اعتراضی که به ساعت بازی فردا داشت گفت: کمی از سرمای هوا کم شد، اما برگزاری بازی در سرمای این فصل مناسب نیست، دوست داشتیم هم بازی ما و هم بازی پرسپولیس دو ساعت عقب بیفتد ولی با این شرایط مشکلی نیست و فردای بازی بر می‌گردیم و برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

کد خبر 555189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.